Gå til innhold

97 mod E39 520i selges.


Oil drop man
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker ikke å ødelegge salgstråden din, så jeg bør vel ikke si for mye om hva jeg syns om objektet ditt.

Men det er vel som regel en viss sammenheng mellom pris, utstyr og km stand, og ikke minst tilgjengelighet...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser ganske så fin ut og er i tillegg bra utstyrt, så vil ikke si prisen er ille. At den har gått rundt 200 bør ikke trekke ned noe på denne så lenge den er godt vedlikeholdt, noe den ser ut til å være. Så lykke til videre med salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke å ødelegge salgstråden din, så jeg bør vel ikke si for mye om hva jeg syns om objektet ditt.

Men det er vel som regel en viss sammenheng mellom pris, utstyr og km stand, og ikke minst tilgjengelighet...

:roll:

Flott at du ikke ønsker å ødelegge salgstråden da,jeg har da heller ikke spurt om hva du syns om bilen min,som det står i annonsen så er prisen diskuterbar,jeg mener selv at bilen er godt utstyrt,hva mangler?,når det gjelder km.stand så er det tross alt en 10 år gammel bil,20 tkm/år er da ikke så unormal høy kjørelengde for en BMW 5-serie,vi BMW eiere er da stort sett glad i å kjøre bil,og sist men ikke minst,bilen er i aller høyeste grad tilgjengelig,står forøvrig på Oppdal,12 mil SØR for Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...