2mMy Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 veit at M5'n med kald frisk yter over 400 hk! mener den lå på 420hk da! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Nå er det på tide at trådstarter kommer inn og oppklarer mysteriet.. Han som tok teste hadde ikke juster benken til (din) hester men til (bhp) usa standar så den er nokk feil. han hadde nettopp kjøpt benken så jeg skal inn og benke engang til seinere. er litt lite med 300hk på hjula spør du meg. Fant ut i helga at bensin trykket på venstre side er lavere en høyre side. kan vel ha sin forklaring på hk på hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 men om det er kw man snakker om så er det ikke så urealistisk... 292 kw er jo ca 380hk. det betyr at 10 hk har gått med i drivverket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 men om det er kw man snakker om så er det ikke så urealistisk... 292 kw er jo ca 380hk. det betyr at 10 hk har gått med i drivverket... 292kw er tilnærmet 397hk. 10hk tap på en 400hk motor er ikke mulig det er masse ledd og drev og dritt som kraften skal via før den når hjula. 10-15% er rundt det man kan forvente på RWD bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Han som tok teste hadde ikke juster benken til (din) hester men til (bhp) usa standar så den er nokk feil. han hadde nettopp kjøpt benken så jeg skal inn og benke engang til seinere. er litt lite med 300hk på hjula spør du meg. Fant ut i helga at bensin trykket på venstre side er lavere en høyre side. kan vel ha sin forklaring på hk på hjula. Ehm.. forskjellen mellom vårt metriske system (ps) og det amerikanske systemet (hp) er jo marginalt, ca 1% forskjell (f.eks E60 M5 har 507ps, som tilsvarer 500hp). Så det har jo ingen betydning. Og bhp som du snakker om (brake horsepower) er jo når man måler effekten ut fra motoren rett på veiva, så vidt jeg vet. Så det med bensintrykket må nok være forklaringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 får vel stikke og fikse meg en ny bensin rail med ny trykkregulator, koster vell shorta men det må vel til hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå