EspenS Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 Kjørte helt normalt idag, så plutselikt daua den av som om den gikk tom for bensin, etter 10 min så fikk jeg den startet, men den ruser seg opp og det går ikke an og gi gass, trykker jeg på gass pedalen så slutter den nesten og gå, gir jeg forsiktig litt og litt gas går den, men på tomgang står turtallet som en yoyo. Det kan virke som den ikke får nokk bensin ? Kan det var bensin filteret som er tett ? bytet bensin pumpe for 2 uker siden, men den "nye" var brukte, kan det var den ?
MathiasR Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 kan det ikke være nå slanger som er sprukne eller noe slikt da? hadde noe av det lignende på min før helga og da var det en vakuumslange elr noe som hadde hoppet av.
EspenS Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Skrevet Juni 24, 2007 MathiasR: trur ikke det, alt såg ok ut, men er jo ikke så lett å se om det er spruket da. hvilken årsmodell er dette? 87
Bimmerlars Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 Sjekk innsugsbelgen. Gå over motoren med startgass
Evopower Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 garantert en slange på innsuget som lekker/har hoppet av en plass! Skjedde helt det samme med en E21 323i husker jeg.
EspenS Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Skrevet Juni 24, 2007 Oppdatering: Gikk netop ut for å teste me startgass på belgen/slangene, den startet opp med en gang, og gikk som om ingenting var galt, kjørte den en tur slik at den blei varm og går enda helt fint. sprayet over alle slangene med startgass og fant ingenting :\ ps: takk for alle responsane
Toro Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 Er nok noe med bensintilførselen som du var inne på. Ville byttet filter, så kanskje du slipper at det skjer igjen.
EspenS Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Skrevet Juni 24, 2007 jau, får ta meg en tur til biltema imårå, noen som vet om det er mye arbeid og bytte det ?
R.E.H Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 hvorfor skulle bilen ruset seg opp hvis bensinfilteret var "tett"?? og hvis du hadde hatt hull i innsugsslanger etc så ville jo motoretn gått på lavere turtall etc.. men d høres jo og ut som om det kunne vært innsugsbegen siden den daua helt ut.. men tror ikke det ville blitt bare "bahhh" så sloknet den...
EspenS Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 vel, om det er "tett" så du sier, så vil den jo ikke gå i det hele tatt for da vil den ikke få bensin, men om den er noe tett så vil den ikke få nokk bensin, og ruse seg opp, likt som om man kjører tom for bensin, da ruser motoren seg opp så slokner den.
EspenS Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 Problem løst: Det viste seg at det var en tempratur følar som ikke var helt go, den sto på kaldstart helle tiden og dermed fikk bilen alt for mye bensin. Drog av følaren og bilen gikk 100%, så nå må jeg barra skaffe meg en ny føler. Takk for alle responsane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå