Jan e34 Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg forsøker å ta av bakre potte, men sliter med å dele rørerne. Rørene er tredd utenpå hverandre. Vil helst ikke ødelegge rørene på bakpotten, ettersom den sannsynlighvis skal selges. Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Rørtang, banke forsiktig med en dor på den kanten, varme opp, bruke rustløser 5-56 eller Wd 40, de kan sitte temmelig godt noen ganger og det er nok ikke lett å få den hel av nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Ja, nå har jeg prøvd dette. Rustløser, dor og hammer. Har tom. dengt løs på potta med slegge, enda sitter det. Kan manifolden/toppen ta skade av dette? Så vidt jeg ser er det bare der anlegget er festet i tillegg til bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Ja, nå har jeg prøvd dette. Rustløser, dor og hammer. Har tom. dengt løs på potta med slegge, enda sitter det. Kan manifolden/toppen ta skade av dette? Så vidt jeg ser er det bare der anlegget er festet i tillegg til bak. Nei tror ikke den tar skade av det, du kan også prøve å lage noen spor i den potta med vinkelkutter, på den som ligger utenpå det andre, stikke ett skrujern innmed og bikke det litt i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Det fungerte, takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå