Gå til innhold

e36 m3 SOLGT

Mboy
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal ha 225, Det er den vært. Dette er en orginal bil. Og folk som har virkelig peiling på M, og vet litt om denne bilen vet at den er vært 225!

Har du litt tolmodighet å har råd til å vente, så kan du sikkert få mer og. Fin bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du hadde brukt hue ditt og undersøkt litt hadde du finni ut at:¨

Den til 170 er det fåretatt karosseri bytte på!

Den til 199 har gått lenger enn min.

Den til 220 Har gått LAAAAAAAAAANG, pluss at den er ikke 100% org, Sånn som entusiaster vill ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får det man betaler for. syne sikke bilen din hadde noe upris jeg. men blir provosert av folk som skal ødelegge salgstråder gang på gang på gang. legg den ut på bmwccn.no. der kan de i de minste ikke komenter å ødelegge annonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Alt for mange useriøse folk her! Og Bilen selges ikke til folk som skal "voldta" den. Bare så det er sagt. Dette er en orginal en, som SKAL bli godt tatt vare på!

Skal legge den ut der, må først bare den kviteringa på at jeg har betalt medlemskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at dette er en utrolig fin, orginal m3 som helt klart er verdt mer enn 225.000kr. Men det er ikke hva vi mener om bilen denne tråden handler om.. Spørr om bilen hvis du er inntresert og har pengene, drømmerene får se på bildene å nøye seg med det..

Kom igjen folkens by i vei.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...