Gå til innhold

bilder av e-34 med 60/40 senk...

S.Arnesen
 Share

Anbefalte innlegg

mye er det "kortere" dempere ligger på? har liksom ikke sett det på gs eller no(kan hende det er der,jeg har bare ikke sett det :D )

GS har kampanje på dette til din bil nå. Fjærer og dempere. 30/30 koster 2680kr og 50/35 koster 2800kr. Det er veldig billig!

Ettersom jeg akkurat har kjøpt 50/35 senkesettet fra dem så trenger jeg jo bare dempere,kunne jo hørt med dem om det er mulig å få dempere til en hyggelig pris(trenger bare forran ettersom jeg vil beholde nivå reg bak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du kjøpt kortere dempere også? Ellers vil du ikke se kjempe mye forskjell...

Nei har ikke det men for å ta et eksempel så har jo Steffan c 45 mm senk på sin og den er lavere(tror ikke han har no kortere dempere enn meg)

Steffan har M5-demperne mine bak (EDC-demperne). De er et par cm kortere enn originaldemperne. Vet ikke hva han har foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sjekket opp angående dempere og i følge GS så er ikke demperene i settene (30mm eller 50/35mm) noe merkverdig kortere enn org demp fra bmw.....Så da må jeg finne på noe smart for å få den lavere forran :?

Okei, men det settet som sitter på bilen min heter FK. Senker 40/40, men jeg kjøpte nye fjærer fra Apex som senket 50/20. Disse demperne vet jeg er kortere enn de originale. Hvertfall bygd annerledes så de virker kortere når du får på alt... Det er kjøpt på GS. Kostet vel 5000kr eller noe for det settet den gangen det ble kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger bilder av bilen min med 60/40 senk i posten min, link i signatur.

DSC00638.jpg

Det er ett med orginal front, men har 18" på der, skal se om jeg finner noen men vinterfelgen, ble noe lavere da ja.

DSC00612-1.jpg

DSC00619.jpg

DSC00621.jpg

Har så fine vinterfelger :D

EDIT: Har gule koni på bilen å ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...