Gå til innhold

Bmw 325i E36 Sedan. Farge valgt, snart klar til våler.

Share

Anbefalte innlegg

Grei bil, men hva er det du har satt inn i lyktene? Ser ut som noen sterke LEDs eller.no. Ringene forsvinner iaf helt.

Heller ikke helt sansen for sånn fake 97 grill ;) Tror jeg også ville funnet noen tøffere felger?

Hvorfor ingen bilder bakfra?

Planene dine om M-fanger foran liker jeg :) Spander på bilen M-lister!

Ja de led greiene er noe som er i lyktene jeg kjøpte fra før var ikke klar over dette da jeg koblet de så jeg må koble fra denne igjen.

Hehe grillen var bare noe billig greier jeg kjøpte synes egentlig det blei tøft jeg :D

Når det gjelder felger som står på nå er det orginale bmw felger te vinterhjul.

De andre kjøpte jeg da jeg måtte ha felger til sommer dekk da dette ikke følgte med bilen da jeg kjøpte den, hadde ikke akkurat mye og rutte med så det blei den billigeste felg pakken jeg fant med 4x 17" og dekk 235 til kroner 6200 ;D røverkjøp men jeg kan være enig i at jeg har sett finere.

M-Lister ja det hadde jeg glemt, kikka en del etter det men har vel funnet ut at det må vente litt sammen med m-fangern da penge ikke altid strekker til.

hm bilder bakfra har jeg rett og slett glemt! det må jeg ordne ;)

Takker for konstruktiv kommentar.

Edit: La ut et par bilder bakfra men de var ikke de beste bilden jeg har tatt det er bare og beklage, kommer bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei hei, legger inn en oppdatering

Har bestilt meg noen deler fra koed nylig sendt med tnt i dag.

Det er da M-tech front fanger, cupspoiler, gt splittere, m-sideskjørt, m-lister og rieger bakrute senker.

Gleder meg noe sinnsykt skal opp og hente lakk i løpet av noen dager.

Men her kommer greia jeg trenger litt hjelp til, jeg har bestemt meg at

Cupspoiler,Gt-Splittere,M-Listene, Øyelokka og e46 m3 lista på bagasjerommet skal lakkeres rødt!

Detta har jeg stor tru på, og ja jeg vet det er Harry, men det liker jeg så det er greia.

Men så til spørsmålet, jeg har lyst på en litt mørkere rødfarge ikke knallrød lissom men heller ikke burgunder....

Sliter med og bestemme meg for rødfargen, noen som har noen tips om en fin rødfarge.

Skal begynne med bilder så fort delene kommer og hvis alt går etterplanen er vi i gang med lakking til helgen.

På forhånd takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vel da var det gjort m fanger monter og nye lister alt er nå lakkert og delene kommer som smått på.

Mangler front leppa, sideskjørter og bakrutesenker men det er lakkert.

Her kommer bilder:

S6300094.jpg

S6300098.jpg

S6300095.jpg

S6300089.jpg

S6300097.jpg

Alt i alt synes jeg resultatet jeg ønsket meg, rødfargen ble litt lysere enn jeg hadde håpet men det ble bra allikevel.

Gleder meg bare til og få på resten av delene.

Så hva synes folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ja nå er jeg i gang med nye planer igjen, skal ha nye m speil i carbon, vinge bak i karbon og alt det røde skal bli sort igjen ;) Må ha noe og holde på med så får vi se hvordan det blir.

Angående fronten så ja er en stor glippe der, har egentlig ikke skjønt hva det er den står riktig på festet der så jeg er ikke sikker.

Er det mulig og justere festet altså?

Sort gitter til fronten er underveis sammen med nye sideskjørter som ligger i garasjen.

Holder også på og ta litt rust på dører og hjulbuer for tiden også.

Alt i alt har jeg det morro så da er jeg fornøyd!

Bilder side 1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...