RobertN Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Jauda er jo noen likheter, men er jo mye som ikke er det, bla fronten jeg skal jo og ha en annen farge.Men det skal jo sies at jeg vil også ha en fin bil og da synes jeg han har valgt mye som faller godt i smak Du har jævli god smak da veitu Hehe ja vi satser på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Jeg har mystic blau på min. Er en fin farge, men skulle selv ønske den var hakket mørkere. Mauritsius blau er penere.Er fet i enkelte lys: er sånn i vanlig lys: Mauritsius blau: Hm ja jeg ser den, hadde vært fint med mauritsius er en kjempe fin farge det og! Faen blir vanskeligere og vanskeligere dette her. Strøken cab forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Opp, tar gjerne imot noen farge tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 i går var det sykaste, bilen hadde stått parkert på en offentlig parkeringsplass over natta. Kom tilbake om morran så hadde noen vært og stjælt nyrene fra grillen! Hva faen er vitsen med og stjæle de lissom. Tragiske mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Ja folk gjør seg til kjeltringen for en 100 lapp. Kommet no lenger med fargevalget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Ja, det kan se ut som det blir mauritius blau nå, har vel nesten avtalt det med lakkerern. Er litt usikkert da jeg ikke har råd før etter sommeren. Men fy faen og tragisk folk som stikker av med deler til 300kr hva faen er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 enda en god grunn til at jeg ikke parkerer hvor som helst! det er sånne utgifter som er kjipe... som jeg alltid sier: ta hele bilen, så får jeg igjen penger... men å ta en feks en fanger på forsikringen, er jo helt tullete... død over alle kleptomane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 ja skulle rett og slett vært skutt med en sløv øks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaInMaN Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 RobertN: Veldig råe felger der! hvor kjøpte du de, og hvor mye kostet de. Og den bakrutesenkeren, hvor kan jeg få tak i en sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 RobertN:Veldig råe felger der! hvor kjøpte du de, og hvor mye kostet de. Og den bakrutesenkeren, hvor kan jeg få tak i en sånn? Felgene er kjøpt fra quality autoimport. Bakrutesenkeren kan vel fåes tak i fra stort sett alle bmw nettbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Ja nå ligger det vel ann til at det blir Interlagos Blue Pearl Skal begynne og gjøre det groveste forarbeidet snart, så tar lakkern finarbeidet. Innvendig tar jeg selv, sparer et par lapper der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Høres tøfft ut Fått pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Jepp fikk pakke her istad, så nå blire el takluke her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 da var el takluke montert, men så var selfølgelig de plast greiene som går i skinna der knekt, så bestilte nye. Også klar for og montere eisenmann eksosen i helgen håper jeg. I tilegg bestilte jeg nye nyrer og litt småtteri, lakkering blir over sommeren ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Høres bra ut Er ikke så dumt å bytte gliderne der og smøre litt Er litt digg at ting glir lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå