Oderschvank Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Ønsker å kjøpe 18" rondell 58 felger 2x10" 2x8,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 riktignok i sverige da, men... http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... ?id=226845 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 hmm, hva blir frakten på inn til Norge sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Det koster nok litt siden det også må tulles inn. Kanskje like greit å ta en liten ferietur over å hente de, og montere felgene i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 ja tenkte på det, ta meg en tur til helga, må de tolles inn hvis jeg hente dem selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 f.eks låne en varebil og slenge de i den og hvis jeg blir stoppa sier jeg at det er reservehjula til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 hadde sagt til han svensken at jeg skulle ha felgene og at jeg kom til neste helg, men nå hadde han plutselig solgt dem. Er det blitt helt umulig å få tak i rondell 58 felgene uten å betale opp i 20 000 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 nope.. bare å gå på gs bildeler å kjøpe de til 11k eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 de får ikke inn før vår/sommer 2008.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå