CandyCab Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Lurte på hva dere syntes om bilen min utifra bildene. Regner med litt dårlig kritikk, siden det er en del Rieeger plastikk på den. Slik så bilen ut når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Jeg synes nå den var kjempe fin jeg, hehe. Fin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Fet e30 som skiller seg ut. Kult noen gjør noe annet enn is leppe eller m-tech styling. Rå farge også. Stå på. Legg gjerne ut flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Fet E30, hadde samme selv, bare ferrari rød..! fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 meget fin bil =) likte fargen ekstremt godt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 fin bil! sprek farge! vi er noen av de som faktisk er fornøyd med rieger styling:) altfor mange som mener det SKAL være mer eller mindre originalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Den fikk et bedre liv hos deg, det er bra sikkert. Så SKIKKELIG ille ut før du tok over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Bortsett fra spoileren bak syntes jeg det var en fin bil. Eneste grunnen er at jeg mener cab skal være uten det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Enig i det med spoileren..kunne også klart meg uten badlook listen.. ellers var det en pen cab med tøff farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Flott farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Fet cab Syns også det var gromt med rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Fet bil, men støtter de som sier spoiler og badlook godt kunne vært droppet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Fet farge og gromme hjul! Var faktisk ikke så ille med rieger plasticen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyCab Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 Takk for god respons... Jeg hadde tenkt å fjerne spoileren og badlook lista før jeg skulle lakke den, men ble anbefalt å bare la det være på. Tror jeg har begynt og venne meg til det nå for jeg syntes ikke det er så ille lenger... Btw, noen som har 6 535 dyser liggende eller lignende til turbo prosjektet mitt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå