marius paulsen Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 fin bil,hvor mye har du senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Fin bil, likte felgene veldig godt... Men ser M bakfanger er nevnt, og ville hatt en annen løsning på potten.. Hvilke senk har du på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Bmw e36- Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 bytte temp sensor i fangeren tenker jeg! og den andre er vel et standard brudd i e39! under høyre sete eller noe slikt!Men ellers en pen orginal bil! Okey.. Har du mulighet til å utdype det litt (hvor dette sitter osv) i posten min på tek delen av forumet? Takk for det.. Helt original er den nok ikke, tror ikke hvite blinkers kom før i 01.. Men er ikke helt inn i det der enda.. Se under framfanger på høyreside, der ser du en antenne lignende sak. Det er garantert den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Bilen er 3 cm lavere foran en bak.. Vil ikke ha dragster stuk på den.. Vil ikke bruke M5 deler da dette ikke er noen M5, er heller interesert å sette mitt eget særpreg på den.. Potta er jeg litt skeptisk til selv, med den ser mye bedre ut en på bildene.. Vender meg nok til den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Fin bil, likte felgene veldig godt... Men ser M bakfanger er nevnt, og ville hatt en annen løsning på potten.. Hvilke senk har du på bilen? Takk takk.. Det er Supersport 65mm coilovers fra GsBildeler.. Det hjalp veldig med senking og frontleppa.Fin bil Takk takk.. Så ut som en veldig grei bil, men potta var ikke mye fin. Smak og behag, er skeptisk til den selv.. Men fikk den billig og alternativet var en mer vanlig type med to utløp, prøvde å gå for noe ikke alle har.. fin bil,hvor mye har du senket? Takk takk.. Så mye som er mulig med den leppa og man likevel kommer over fartsdumper, har ikke noen nøyaktige tall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Hva slags leppe er det og hvor er den kjøpt? Hvordan synes du understellet er å kjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Hva slags leppe er det og hvor er den kjøpt?Hvordan synes du understellet er å kjøre med? Er rieger addon leppe fra gsbildeler.. Ble stivere og setter seg bedre under hard kjøring, men kjørekomforten synes jeg er den samme.. Absolutt verdt pengene, kosta ikke stort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Hehe.. Dro på ferie til danmark i stad og skulle sjekke inn på colorline larvik.. Se hva dama i skranken skrev på lappen som skulle henge i speilet på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 Et bilde fra danmark.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 veldig pen bil.. Har lyst på samma leppa foran, og samma senking som deg.. Det kler den "gamle" e-39 veldig godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkdog_ Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Den var veldig pen må jeg si. liker "clean" look på biler og denne var meget ren å fin og rette linjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Lekker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 veldig pen bil..Har lyst på samma leppa foran, og samma senking som deg.. Det kler den "gamle" e-39 veldig godt!! Er ikke noe å tenke på.. Får leppe og coilovers til under 10k til sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Pen E39 du har. Alpina gjør seg godt på denne bilen. Og det siste bildet var veldig bra! Skulle bare fått potta litt opp i fangeren, men det ser nok bedre ut i virkeligheten=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 tips: spander på facelift frontlykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå