E.H.D Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Et bilde sier mere en 1000 ord Sant nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 den er jo nice. sånn egentli.. smaken er som baken... Det er jo lagt ned mye arbeid i denne bilen, arbeid for at den skal skille seg ut.. Koste hva det koste vill. Som de sier "Fucked up by Automote" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Akkurat kjøpt deg bilen? Syns du skulle hatt en lakk i mørkere farge med samme mønster:D Ligner litt på den andre automote cabben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 den er jo nice. sånn egentli.. smaken er som baken...Det er jo lagt ned mye arbeid i denne bilen, arbeid for at den skal skille seg ut.. Koste hva det koste vill. Som de sier "Fucked up by Automote" Det har du nok rett i:) liker den jeg, er nok ikke laget for å bruke av det lokale ranslaget nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Akkurat kjøpt deg bilen? Syns du skulle hatt en lakk i mørkere farge med samme mønster:D Ligner litt på den andre automote cabben. Nei, denne er bygget for noen år siden, men er fortsatt meget bra i lakk og det som er:) er ikke brukt så mye for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 harry er min mening.. hvorfor i allverden er det lakkert en kanin ?? det passa ikke ass... men likte bensinlokket det var en rar vri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 ja, hadde vert morro om panseret hadde åpnet seg på samme måte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Liker også "lambo-tanklokket" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Bilen er bygget for at den skal skille seg ut ifra mengden av alle bmwèr med "vanlig" styling og farge. Og ja det synes jeg de å får til å, den skiller seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Du har så rett Naitsirk, nå har vel ingen av bilene jeg har hatt vært så veldig annonyme:) sånn liker JEG de:) Morro å se hva andre tenker å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 tror det har noe med den magiske kraften kaniner har på biler, til å forandre de til noe av en annen dimensjon Hva faen??? har kaniner magisk kraft på biler?? LOL! få av den kaninen. og ikke sett opp melkekartonger ved siden av biler for å vise hvor lav den er.. nekter å tro at den er der fordi du drikker melk på treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 hehe, jeg har ikke drukket noe annet en 96% på treff:) har ikke vært på treff med bilen faktisk. er nok forrige eier som følte for å imponere noen med senke-skillz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Så denne i stavanger sist helg Langt i fra min smak. Men skiller seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 hehe, ja vi var ute da, hadde sjåfør, varmeregisteret røk;/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Helt rå show bil, personlig hadde jeg ikke kjørt denne til hverdagsbruk, men noen så sinnsykt rått stående i garasjen for koseturer og treff kunne jeg tenkt meg. igjen, Rå bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå