GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sannsynligvis chrom. Er bilder inne pÄ forumet her av en E46 (tror jeg) som har chrom over det hele. Sannsynligvis SINNSYKT dyrt og EKSTREMT vanskelig Ä fikse skader pÄ. Vil nok ogsÄ se steinsprut ol. veldig godt her...

Skrevet

og ikke minst DYRT!! :)

dette er mest lakket. en type lakk som fÄr en kjemisk reaksjon med et annet soff dem sprÞyter pÄ..

SÄ noe slik pÄ Discovery Channel.

har hÞrt at det ikke er lovlig ogsÄ.

Skrevet
Det var jo billig... (NOT) fÄr vel slÄ fra meg den tanken tror jeg... he he...

Du fÄr gÄ for "fattigmanns chrome"

Puss ned bilen til metallet, poler, mange lag med klarlakk, poler, par tre lag med sÞlv lakk, poler og till slutt ett par lag med klar lakk, og vips sÄ har du en "chrom" lakket bil.!! :D:wink:

Skrevet

Puss ned bilen til metallet, poler, mange lag med klarlakk, poler, par tre lag med sÞlv lakk, poler og till slutt ett par lag med klar lakk, og vips sÄ har du en "chrom" lakket bil.!! :D:wink:

Og to uker etterpÄ har du en gul bil, og etter et Är har du en brun bil.... :lol:

Skrevet

Og to uker etterpÄ har du en gul bil, og etter et Är har du en brun bil.... :lol:

Les: han skrev klarlakk oppÄ, den hindrer rusten i Ä komme til og holder metallet blankt, det stÞrste problemet er vel at polert stÄl ikke helt ligner pÄ chrome akkurat..

En annen ting er jo det at polerer man til stÄlet, sÄ vil det dukke opp flere sveiser/sammenloddinger rundtomkring pÄ karosseriet som er igjen fra produksjonen.

Blandt annet tak er "lodda" pÄplass, sÄ det vil finnes sammenfÞyninger pÄ takstolpene, sÄfremst ikke dette har endra seg pÄ nye biler.

I allefall sÄ har biler fra 80 og 90 tallet (og sikkert enda lengre tilbake i tid) slike gullfarvede sammenfÞyninger pÄ takstolpene :|

Skrevet

Les: han skrev klarlakk oppÄ, den hindrer rusten i Ä komme til og holder metallet blankt, det stÞrste problemet er vel at polert stÄl ikke helt ligner pÄ chrome akkurat..

En annen ting er jo det at polerer man til stÄlet, sÄ vil det dukke opp flere sveiser/sammenloddinger rundtomkring pÄ karosseriet som er igjen fra produksjonen.

Blandt annet tak er "lodda" pÄplass, sÄ det vil finnes sammenfÞyninger pÄ takstolpene, sÄfremst ikke dette har endra seg pÄ nye biler.

I allefall sÄ har biler fra 80 og 90 tallet (og sikkert enda lengre tilbake i tid) slike gullfarvede sammenfÞyninger pÄ takstolpene :|

Gull kalles det, og det er BLING! :lol:

Gold 'n chrome on ma ride!

Skrevet

hÞr her, jeg skal drikke 10 bÞtter med rÊvskum hver eneste dag i 1 Är hvis jeg fÄr den bilen i mitt navn og nÞklene i lomma. you have my word.

Skrevet
hÞr her, jeg skal drikke 10 bÞtter med rÊvskum hver eneste dag i 1 Är hvis jeg fÄr den bilen i mitt navn og nÞklene i lomma. you have my word.

Hadde jeg driti kroner sÄ sku du fÄtt den bilen.

Men rĂŠvskum ville blitt problemet da. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...