MK_BMW Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Da har jeg kjøpt meg ny bil. Ja, jeg vet, Auto. er ut, men jeg syns det er deilig i kø. Har nettopp flyttet hjem fra statene hvor jeg hadde ett par BMW'er også. Denne er en '98 320iA M-Tech med masse utstyr inkl. dører i skinn og mørkt tre innvendig. Kjører veldig bra. Er ikke så rask som min gamle 745i, men får 0,55 på mila i 90kmt så jeg kan ikke klage. Er annerledes når bensin koster 12kr istedet for 4... -Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Så pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Var ikke så ille denne nei. Tenkt på å senke mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Meget pen bil behold den like fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK_BMW Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 Takk for svar! Nei, senking blir uaktuelt. I mine øyne ser bilen fin ut, også er den utrolig komfortabel å kjøre slik. Faktisk like bra som min gamle E23. Selv min E34 bråket mer innvendig i fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå