Mboy Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Sett mye rar "styling" på bmw`er. Hva er det styggeste/dummeste dere ser på bmw? Det værste jeg vet er lexus baklykter og 325 merke på 316 eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 det dummeste jeg ser er e36 med m3 speil i chrome.. vinger fra torshov, m merke i fronten og realcar klistremerker på siden snakker om en spesiell bil her i staden tror den har lexus lykter også. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Monster styling på E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Ja, det er mye styling å se på BMW'er rundt i landet, som ikke er helt etter min smak: Neonlys, monster styling, skrift på rutene, vinger, crome-speil, og annet billig-plastikk! Hold for gudsskyld bilene mest mulig clean! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Tror jeg må si monster styling.. -e30 stylet til e36/e46 - NEI du har en gammel bil ! -e36 stylet til e46 - Nei du har en e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Viss man setter på m3gt vinger på en vanlig m3 blir det for dumt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Eneste som kan style BMW er BMW selv, spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Eneste som kan style BMW er BMW selv, spør du meg Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Viss man setter på m3gt vinger på en vanlig m3 blir det for dumt? Ifølge noen, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Viss man setter på m3gt vinger på en vanlig m3 blir det for dumt? Ifølge noen, ja Det syns jeg går greit, men den koster flesk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Koster litt mer enn den smaker ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 thorsov vinger og lexus lykter. det er ikke for ingenting at det faktisk heter lexuslykter.... et klassisk eksempel er en bil som er fullt styla med 14" stålfelger med kapsler eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Jeg og kameraten min så en cab som hadde lexus lykter. Også var bilen u låst. Da skrudde vi av lyktene og satte på noen orginale jeg hadde hjemme. Også la vi de stygge lexus lyktene hans i bagasjerommet hans, hadde igjen og gikk:D Da fikk vi gjort en go ting den dagen, tenkte vi:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 du skal være heldig du ikke blei oppdaga! hadde du gjort det på min bil hadde du fått pryl! (hvis du hadde klådd på den altså. hadde du skrudd av lexuslykter hvis jeg hadde det så hadde du fått konfekt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå