Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett mye rar "styling" på bmw`er. Hva er det styggeste/dummeste dere ser på bmw?

Det værste jeg vet er lexus baklykter og 325 merke på 316 eller lignende?

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det dummeste jeg ser er e36 med m3 speil i chrome.. vinger fra torshov, m merke i fronten og realcar klistremerker på siden :P snakker om en spesiell bil her i staden ;)

tror den har lexus lykter også. .

Skrevet

Ja, det er mye styling å se på BMW'er rundt i landet, som ikke er helt etter min smak: Neonlys, monster styling, skrift på rutene, vinger, crome-speil, og annet billig-plastikk!

Hold for gudsskyld bilene mest mulig clean!

Skrevet

thorsov vinger og lexus lykter. det er ikke for ingenting at det faktisk heter lexuslykter.... et klassisk eksempel er en bil som er fullt styla med 14" stålfelger med kapsler eller noe...

Skrevet

Jeg og kameraten min så en cab som hadde lexus lykter. Også var bilen u låst. Da skrudde vi av lyktene og satte på noen orginale jeg hadde hjemme. Også la vi de stygge lexus lyktene hans i bagasjerommet hans, hadde igjen og gikk:D

Da fikk vi gjort en go ting den dagen, tenkte vi:D

Skrevet

du skal være heldig du ikke blei oppdaga! hadde du gjort det på min bil hadde du fått pryl! ;) (hvis du hadde klådd på den altså. hadde du skrudd av lexuslykter hvis jeg hadde det så hadde du fått konfekt :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...