-Anders- Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Til hvit bil hadde disse vært konge. Passet overhodet ikke til fargen på bilen. Knaskje passet hvis bilen var helgrå. Ellers var det jo gromme felger. Hvor fikk du tak i dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Fine hjul, men MYE penere og med Schmidt hjula var det rett "stuk". det passer overhodet ikke overens med rød linje på hjula. Men det er bra vi har forskjellig smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Til hvit bil hadde disse vært konge. Passet overhodet ikke til fargen på bilen. Knaskje passet hvis bilen var helgrå. Ellers var det jo gromme felger. Hvor fikk du tak i dem? Disse er bestillt fra Hong Kong, og var det eneste settet som var for salg i det frie markedet, er kun laget i et begrenset antall, og aldri ment for salg til "vanlige" personer. Så dette var jo da et MÅ ha kjøp, derfor var det ikke mange valg alternativer ang rød stripe rundt og ditt og datt Kan være enig i at de gamle hjulene var penere på en måte, men disse måtte jeg bare ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 At du bytta felger skjønner jeg ingenting av, men smaken er som baken, elsker den bilen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Kule felger, men matchet ikke helt fargen på bilen din! Hadde bilen vært hvit eller helsølv hadde det nok vært endel kulere, synes den har blitt så høy fram nå i forhold til når sivert hadde den? Har du heva den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 jaja hver sin smak! litt synd at feilene til automote-sivert fortsatt ikke er rettet opp i! 1. Skjevhet ved skjøtene over blinklys foran pga øye-lokk. 2. Skjevhet ved de hvite baklyktene ellers er det vel en grei showbil Skjevheten over lysene fremme skyldes nok at det bare er panseret som er forlenget, og ikke skjermene. For og rette opp i dette kreves det MYE arbeid og kroner. Noe ikke jeg akter og gjøre,da jeg fint kan leve med det. Men ang baklyktene, har hatt bilen i et år, men DETTE har jeg faktisk ikke sett før nå Noen som vet hvorfor det er slik?? Er jo ikke akkurat karroseri skjevheter det der. Kanskje brukt lykter av forskjellig fabrikat på skjerm og bakluke? Ja kjære deg, er jo din bil, så hvis du kan leve med "feilen" foran så er jo det ditt valg:D Angående "feilen" ved baklyktene så er det nok som du sier, ulike typer lykter. Jeg har rødt/hvite bak selv, og mine er riktig proporsjonert! Litt synd egentlig, for automote er jo helt råe på bilbygging, de er jo enormt flinke, og da er det litt rart at de ikke fiksa slikt "småfiks"... Leste noe om at de stressa med og få bilen klar til et eller annet show, og derfor ble det slik, men at de skulle fikse det senere, men det har de tydeligvis glemt:P Men men, som sagt; en gjennomført råå showbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Kule felger, men matchet ikke helt fargen på bilen din! Hadde bilen vært hvit eller helsølv hadde det nok vært endel kulere, synes den har blitt så høy fram nå i forhold til når sivert hadde den? Har du heva den? Har nok måttet heve bilen litt ja for og kunne kjøre på Nord Norske veier med "normal" standard. Skal enda heves litt til bak for og få rett linje på bilen. Er litt lavere bak enn fremme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Den røde linja i dekket/felgen, skulle vært i samme farge som toppen av bilen, sånn grønn/gul eller hvilken farge det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 dritpen bil.Har sett den her på Orkanger et par ganger Sånn frontleppe har jeg lyst på Vet du hva den heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Tror det er en kercher leppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Den bilen der har jeg jo sett rulle noen ganger gjenna byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Som sagt er jeg ikke fan av Automote sine biler...Men bilen er ikke så ille, synd ikke hele bilen er grå. Og jeg ville valgt vekk den vinga og leppa foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Spesiell bil, hvertfall med disse felgene. Er de forresten lovlige med tanke på at de er bredere enn skjermen bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Spesiell bil, hvertfall med disse felgene. Er de forresten lovlige med tanke på at de er bredere enn skjermen bak? Er vel ikke lov med felger på utsiden av skjermer nei. Men det lar seg vel gjøre og valse litt til da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Er det ikke samme felger som denne E46 M3en? Vært i Performance BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå