KingB Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Du vil aldri få den formen/innpresset som på bakfelgene du har klippet inn i bildet. Et slikt innpress/form vil du kun klare å få bak på en 5-serie (om ikke du bredder 3-serie skjermene noe voldsomt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Så så. Bildet er tatt ifra en E46 M3, og med den valsing som er på bilen, kjører jeg idag 19" med M3 inpress, så bildet ilustrerer nok veldig godt hvordan dette vil se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Gå for BBS CH har det på begge mine biler 19" er de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 pent med ch har sett bilen din i tromsø en gang i fjord, sjelden man ser automote bmwer her nord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Er ikke dette noe ala breyton? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Etter ett lite ublidt møte med en 4søyle bukk ihøst, tok carbon leppa kvelden. Så da tenkte jeg det var en gyllen mulighet til og forandre litt på utseendet. M-tech fangeren overtok en kompis, og M3 fanger ble bestillt fra GS. Den var jo i plast, men som med all ettermarkeds stylig var jeg spent på passform og kvalitet. Den er jo tross alt laget i Taiwan. Fikk fangeren til gards, og begynte og prøve montere. Da lurte jeg på om dette kanskje ikke var det smarteste jeg hadde funnet på. Fangeren passet vel og bra på bilen, nesten. Fluktet ikke så bra med diverse plastikk deksler, men dekslene ses ikke, så de fikk modifiseres. Plasten var og bøyd på sine plasser, noe som sikkert skyldes trange lager hvor den har ligget, men med litt press her og der, og litt varme fra varmluftspistolen, så begynte den og ta form. Den flykter nå supert med resten av plasten bak fangeren. Så var det innfestningen. På siden passet den på de originale M-tech festene, men den lot seg jo da ikke feste fast. Løsningen ble og bruke en original støtfanger bjelke inni fangeren. Denne var nok ikke tenkt dit ifra Taiwan, men du verden hva som ikke kan passe bare man vil. Fangeren ble skrudd fast til bjelken oppe under lyktene, så skruene blir usynlige. Så ble det 3 originale plast klips oppe under bjelken fremfor gitteret. Disse vil man kun se om man legger seg ned fremfor bilen. Fangeren satt da som støpt. Var faktisk så bra, at det var skru hull for og feste innerskjermer og plata under bilen til støtfangeren. Så denne henger nok bra. Nå venter jeg leppa til helga, tåkelys og deklser. Så håper på lakking til uken. Har og gått litt lei fargen på hjula, så de blir også lakkert samtidig. Fargen er ikke bestemt enda. Må vel til lakk butikken og finne en passende farge. Fikk også montert carbon look deksel over instrumentene i helga, men glemte og ta bilde. Noen bilder av prøve monteringen av fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Er ikke dette noe ala breyton? Mere Hartge:) De kledde bilen godt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Dette blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Behold de svarte felga og lakkér det som nå er i gull/gult, helt svart. Tror kanskje det hadde blitt kult. Fiks en PS av det og legg ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Den stripa rundt felgene er rød idag. Skal beholde de svarte felga ja, de skal bare skifte litt farge. Det er behov for en lysere farge på de for og passe til bilen bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Da har postmannen vært og lagt igjen en liten pakke hjemme. Gleder meg til og komme hjem på fredag og lime det sammen med fangeren, så mangler det bare lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Noen som har et forslag til hva man burde bruke for og lime leppa fast i fangeren?? Må være noe som holder bra. Tips mottas med takk. Vil og sparkle leppa fast i fangeren slik at ikke overgangen er synlig. Bruke vanlig sparkel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Da var man kommet seg hjem en tur. Var endel pakker som lå og ventet:) Var mest spent på leppa og deklsa til tåkelysa, men de passet jo som smurt. Prøvemontert de på bilen. Justert det som måtte justeres, så var det klart for og lime leppa på fangeren. Limte med 2 komponents plastlim. Ble sinnsykt bra resultat da, men en tube kosta jo 600 spenn, så litt forventa man da. Etter at limet var herdet slipte jeg ned alle lim kanter, slik at det fanger og leppe glir pent ihop. Kjøpte også et K&N filterkit med vegg for og hindre varmluft fra motoren. Kjøpt fra en på forumet her. Vel, det viste seg jo at de ikke hadde klart og kopiere logoen til K&N engang. Den veggen passet ikke om man aldri så mye ville det. Stygt ble det og i motorrommet med den oppi der. Så det jeg endte opp med var og bruke det 20 cm lange alurøret og den tynne blå silikonslangen til og koble det til LMM. Dette ville man funnet på biltema til en hundrings. Vil ikke si hvor mye jeg betalte, men det kan vel kalles sløsing med penger Her er den veggen jeg snakker om. Er liksom brukt liggeunderlags stoff som pakning. Sånn ble det seende ut til slutt da. Så imorgen håper jeg det blir lakking av fanger og felger. Så kan man montere på Tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Da var fanger og felger lakkert. Ble litt spes farge på felgene. Brukte en sølv HD farge med blå nyanse. La 3 tynne strøk slik at det er gjenskinn fra svart fargen som er under. Ble faktisk meget fint, da det blir litt liv i lakken med mørke skygger der hvor ikke lyset treffer. Får dekka på felgene imorgen, så da blir det vasking av bilen og noen helhetsbilder. Her er noen fra dagens økt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå