-Anders- Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Ble pent med felgene og ny fanger. Spør du meg så syns jeg du kunne ha lakkert den gule delen i samme farge som resten. Og fjerne den stygge vingen. Men er litt (for stort) rom mellom hjul og bue nå syns jeg?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Hvorfor lakke hele bilen grå??? Finnes da tusenvis av gråe BMWr. Da hadde eg aldri kjøpt en Automotebil hvis poenget var og gli inn i mengden:) Og vingen, den blir. Høyden på bilen er av naturlige årsaker. Jeg bruker bilen også. Og ligge og subbe og slite bort alt av beskyttelse inni hjulbuer er ikke min greie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 grym bil hadde gjort seg med ccfl ringer i hovedlysa dine når du har xenon tåkelys.. Det kommer. Skal bestille nye lykter med linse til nærlys, og angeleyes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Se nå ja... ryker vinga også nå så blir det bra! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Nice! Og til du får årna deg med AE ringer, koster det 50kr for hvite/xenon look parklyspærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Syns bilen er alt for høy. Personlig liker jeg ikke nye fangern bedre enn m-fangern. Hjula er bedre i denne fargen, men syns ikke de er bra nok på denne bilen. Har du solgt gammelfangern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Syns bilen er alt for høy. Personlig liker jeg ikke nye fangern bedre enn m-fangern. Hjula er bedre i denne fargen, men syns ikke de er bra nok på denne bilen. Er vel stort sett enig i det, men det er fortsatt en "grom" bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Gammelfangeren har en kompis overtatt. Bilen er for høy ja. Hver sin smak. Ikke som kritikk, og for all del, automote lager fine biler, men senkingen er litt drøy. Når jeg henta bilen nede i trondheim, kjørte jeg 120 mil nordover med subbing fra bakhjula, og en leppe som skubba strøsand som var igjen fra vinteren. Sist sommer så jeg en svart nybygd bil på gatebil. De hadde kjørt et stykke for og komme dit, 3 stk i bilen. Der subbet ikke dekka i innerskjermene, men felgkanten hadde subba i skjermene, så ikke ut de felga. Men jeg syns det som kommer fra Automote er en fryd for øyet. Synd bruksegenskapene er ikke like tilfredstillende. Men enig, den burde vært lavere bak, og det skal den og bli når jeg skifter bakdekk, tilbake til toyo igjen, et nr smalere enn det er på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Nice, bil! Men hvet ikke helt hvilken fanger jeg likte best... M3 fangeren var clean og nice den, men resten av bilen er jo greit hora opp og da passet nesten andre bedre.. Men ble bra med den nye fangeren da.. Hadde nok sett enda bedre ut som den var senka en del med den fangeren der.. Cat killern p\å bakfangeren syntes jeg du skal ha der, ble så tomt uten. Men det er min mening, ingen kritikk likssom;) Hjula var fine de og kledde jo forsåvidt bilen, men når jeg ser bilen så tror jeg at jeg hadde forventet noe enda drøyere når det gjelder felger:p Men ingen tvil strøken bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Da har vi vært på messe i helgen, og bilen med. Den tiltrekker seg fortsatt oppmerksomhet fra gamle som unge, så helt feil har det nok ikke blitt. Ga oss nok en god del ekstra oppmerksomhet og salg Tror nok ikke verken jeg eller min kollega har den tiltrekningskraften på kunder som bilen har, så den gjør helt klart nytte for seg slik den ser ut idag og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Da var ny eksos bestillt. Er veldig spent på hvordan det ser ut, og hvordan det låter. Er et OBX anlegg. Endestussene er 76 mm tror jeg. Lurer på om jeg må flytte over de 2 stussene som er på bilen for at det skal se bra ut. Noen som har erfaringer med OBX eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 ja, flytt over endestussene som er på bilen du.. Hadde nå jeg gjort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Skal ta det til vurdering. Er så stress med de som er på. Er så store at de nesten ikke går igjennom fangeren. Er mye styr og få av fangeren med eksosen på bilen, at man kvier seg for og skru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Skikkelig grom vogn du har I like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå