isanfa Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2008 Da har jeg bestillt nye lykter og. Linselykter med angeleyes. Med høyderegulering og hele pakka. Blir xenon i både nær og fjærn. Bilen vurderes også solgt om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2008 Da ser det ut til at shopoholiken har slått til for fullt hos meg. Er vel feriepengene som svis om dagen Klarte ikke dy meg, så bestillte disse idag. Nå gleder jeg meg virkelig til og høre lyden av sekseren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Hehe, vannvittig du handler da. Og til og med når den ligger ute for salg... =D Blir nok kjempe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2008 Ja, og det verste ved det, er at man ikke kan klage på fruen når hun kommer hjem med en ny bukse hver måned. Neda bilen vurderes solgt. Hvis ikke rette kjøpern dukker opp, beholder jeg den. Eventuell kjøper må skrive under på kontrakten hvor han/hun lover og stelle godt med bilen, og gi den mye kjærlighet . Selger den ikke til en villbass som gruser bilen etter 2 uker. Det klarer jeg ikke:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2008 Ja, og det verste ved det, er at man ikke kan klage på fruen når hun kommer hjem med en ny bukse hver måned. Neda bilen vurderes solgt. Hvis ikke rette kjøpern dukker opp, beholder jeg den. Eventuell kjøper må skrive under på kontrakten hvor han/hun lover og stelle godt med bilen, og gi den mye kjærlighet . Selger den ikke til en villbass som gruser bilen etter 2 uker. Det klarer jeg ikke:( Fikk et innbytte tilbud idag. En peugot 307 diesel SW. Men mannen skulle jo bytte vekk norges dyreste 307. Han sku jo ha 40K mer enn hva forhandlerene sku ha for samme bilene. Noen tror de skal gjøre et kupp, men morsomt er det jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Skjønner jeg godt, hadde ikke jeg heller klart! Er tungt å se bilen din blir hærja i hjel når du har lagt så mye tid og penger i den og stelt så bra med den... Har en kammerat som solgte en nissan 200sx, lakken er taksert til 75 000,- og helt strøken styling messig.. Nå, et halvt år etter han solgte den, fikk han en del bilder av noen som han kjenner, som også kjenner denne personen og bilen ser ikke mye bra ut.. Sprekker i plastikk og lakk mange steder og mange steder det har gått av skall og sånn.. Og er ikke lenge siden denne bilen ble bygd opp og var helt strøken.. Er ikke noe morsomt det altså.. Hehe, hadde aldri i livet byttet bort denne i en peugot:p Men det er nå ditt valg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 He,he. Peugot handelen ble det nok ikke noe av da karn trudde bilen hans va gullbelagt, og priset deretter og. Greia med salg er vel det at jeg er bortreist fra bilen når jeg er på jobb, og da lurer jeg på og selge, men strax jeg kommer hjem igjen skjønner jeg ikke at jeg for en uke siden engang tenkte på og selge. Dette har skjedd meg mange ganger Å responsen på annonsen er heller ikke så enorm, så den blir sikkert ikke solgt Kommer hjem fra jobb om en uke, så da burde det ligge litt snacks og vente på postkontoret til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 imola felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 Nei, er volk racing. Fått montert eksos nå. Skal si det gjorde undeverker. Har kjørt med 320 anlegget til nå, og det var visst plombering av den effektive sorten. Bilen er ikke til og kjenne igjen, nå vet jeg hvordan en 328 skal gå. Garantert at det lå 25 hk og ventet i eksosen. Draget er bare såååå mye bedre nå, enn med 320 eksosen. Gliser hver gang jeg drar på nå Men det var en lang kamp med en eksos som ifølge selger skulle være "bolt on". Bolt on på amerikansk vis har gitt meg en ny mening for og si det sånn. Startet med at flensene mot grenrørene var speilvent, fikk skjært de løs, og sveist de på rettveien, oppdaget da til min store fortvilelse, at flensene var for store, og at lengden på de fremste røra var ca 10 cm for korte. Da begynte jeg og få løst til og skrote heile skiten. Men, en liten matbit, og nytt mot var på plass. Fant ut at grenrørene som jeg hadde bestillt, bare var rask, og passet ikke om gud ville det. MEN, de hadde da ivertfall rett størrelse på flensene, så kappet de av, og sveiste de på eksosanlegget, etter at jeg hadde forlenget rørene. Da så alt så mye lysere ut, og eksosen bak til mellompotta så meget bra ut, lå fint under bilen hvor det skal ligge. Så var det montering av mellom potte, og bakpotte. Tok alt av bilen igjen for og montere eksosen isammen på gulvet, da det kun var to potter, derav 3 skjøter som skulle monteres. Stakk det under bilen igjen for og skru det opp, da skjedde det jo selvfølgelig igjen, "bolt on". Anlegget var så langt at endestussene så ut som anti steile stag på en drag bil, rørene til bakpotta tok i alt av stag som var under bilen, så da var det bare og ta det av igjen og kappe. 7 cm av rørene til bakpotta ble kappa bort, satt isammen anlegget, og opp på bilen igjen. Jupp, nå så det lyst ut, lengden var helt super, og ingen stag som kom borti anlegget, helt til jeg skulle skru fast opphenget på midten, det måtte man bruke makt på for og få på plass, og når det først va oppe, satt hele anlegget i spenn, og tok igjen i alt av stag og diff og det som mere er. Så enden på visa ble at opphenget på midten ikke ble montert, og derav henger eksosen lavt på midten. Men dagadd jeg ikke mere, nå hang det på plass, bak potta var sånn passe vannrett, og jeg var lei. Slapp bilen ned av bukkene og ut og prøve. Da slo det meg, dette var faktisk verdt all arbeid som "bolt on" utstyr medfører. Lyden er en herlig lav brumming på lave turtall, og litt kvassere på høyt turtall. Egentlig akkurat som jeg vil ha det. Så nå gjenstår det bare og få bilen opp på en løfte bukk og justere litt vinkler på rørene med litt god varme for og få det til og passe helt, og så det midtre opphenget kan brukes. Men, neste gang jeg invisterer i ny eksos, så blir det ikke "bolt on" anlegg ala det jeg har kjøpt nå, såfremst det ikke heter supersprint, eller noe i den gata. Da bygger jeg det heller selv Par bilder av eksosen før montering. Speilvendte flenser!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Bilder av det på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Skal ordne det og, men må ordne ferdig opphenget på midten først. Henger så lavt nå at det ikke kan postes bilder av på nett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Hehe:p Blei det samme stusser som før bak eller brukte du de som var på eksosen du kjøpte?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Bruker de som er på det anlegget jeg kjøpte. Vil ikke ha på de gamle stussene, da de er så store, og med bøyd tut er det umulig og få eksosen ned uten og ta av bakfangeren. Men blir nok noen mods ang stussene, men de blir ikke gjort før bilen settes vekk igjen for vinteren. Men planene er klare, og jeg har begynt og se meg rundt etter de rette delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Vel, da er det vel klart, bilen skal selges. Men, jeg har fått justert opp eksosen, har ikke bilder av det enda da Fikk nye lykter igår, det gjorde seg virkelig med linser og angel eyes. Ble skikkelig fint. Noen bilder. Ny VS gammel lykt Montering av ene lykten Ene lykten montert Begge på plass Xenon i Alt Så hvis noen er sugen på ny bil, så skal denne selges nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 *løpe ut og levere lottokupong* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå