drunken' Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Har solgt min gamle 318i og kjøpt meg ny 318is! Info: BMW 318is E36 Coupe org. M-tech 97mod 190.000 km BMW-cosmosschwarz-metallic Servicehefte 140HK+ Felger sommer: Hartge replica, 225/40-18 foran og 245/40-18 bak. Felger vinter: Org BMW Style 30, 205/55-16 Nye bremseskiver og bremseklosser rundt hele (brembo), slissa foran. Simons eksos KN-filter Bakrutesenker Xenonlys 6000k i nær og fjernlys! DTM-leppe foran Bilstein B10 60-40 senk Ønskeliste: Fikse liten bulk på panser (leggetingoppåmotorenogdengeigjenpanseretbulk) Fikse stensprutflekk på grillholder Lakkere grillramme svart matt (evnt. ny grill) Nye frontlykter, og blinklys Bakrutesenker Proffsoting rundt hele Senk Powerflexforinger i understell Carbonemblemer foran og bak Nye skilt Bilder: Første dagen, gammel og ny: Spacere, 10mm bak og 5mm foran: Lakkert blinklys svarte (tynt lag med lakk, og tykt lag med klarlakk): Vinterfelgene: Flere bilder kommer etterhvert! Legger til mer info senere hvis jeg kommer på noe mer.. Hva synes dere? Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Meget pent! Få på E39 M5 lista på bagasjelokket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Dette så meget bra ut. Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Du fikk tak i en isbil ja. Ser bra ut den, men de svarte blinkerne var noe snodige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Fin bil. Men soting av blinklys var ingen god ide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Så litt rart ut med den sotinga ja. Hmmm, prøvd veldig veldig lys sotefilm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Var ingen positive respons på blinklysene mine nei.. Ser egentlig bedre ut i virkeligheten, fordi dem går liksom i ett med skjermene og matcher svarte lykter mer enn det hvite blinklys gjør.. Men blir vel nye blinklys på meg da, sorte med klarglass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Var ingen positive respons på blinklysene mine nei.. Ser egentlig bedre ut i virkeligheten, fordi dem går liksom i ett med skjermene og matcher svarte lykter mer enn det hvite blinklys gjør.. Men blir vel nye blinklys på meg da, sorte med klarglass! Mine sotete blinklys så iallefall bedre ut i dagslys. Og det passer jo bedre sammen med lyktene, men gjerne ikke så bra med baklyktene... Så jo ut som en pen bil;) Blir nok enda finere tenker jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Veldig fin bli Vil også ha helt samme bil Sett på Gt vinge da blir den råå .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Men blir vel nye blinklys på meg da, sorte med klarglass! Hvite kler ikke sort bil, og problemet er at alle uorginale er av en helt horribel kvalitet. Derfor skal sorte E36 ha oransje blinkere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Hvite kler ikke sort bil, og problemet er at alle uorginale er av en helt horribel kvalitet. Derfor skal sorte E36 ha oransje blinkere! Eller grå'e som du får kjøpt på gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 du skulle handla deg sota blinklys fra gs.. det hjemmemekket ditt så helt jævlig ut. ellers har du en nydelig bil ! Litt ris, litt ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Men blir vel nye blinklys på meg da, sorte med klarglass! Hvite kler ikke sort bil, og problemet er at alle uorginale er av en helt horribel kvalitet. Derfor skal sorte E36 ha oransje blinkere! Er ELENDIG kvalitet på uorg blinklys.. Din 318is var meget pen med oransje blinklys, faktisk så pen at jeg monterte det på min også etter å ha sett bildene dine.. Men har nå innsett at jeg ikke var entusiast nok og modig til å beholde dem, så bestilte nye hvite samt hvite/røde baklys(som egentlig var penere på lilla bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 DTM potter er så inni granskauen stygt! og om du lurer på hvordan jeg kan uttale meg om det er det fordi jeg har det på min bil:P ser helt mongo ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Er enig i at DTM-stusser ikke er direkte fint, men dem sto på da jeg kjøpte bilen og det er veldig tøff lyd i dem! Sint snerrelyd liksom! Har bestillt nye grå blinklys foran og rieger bakrutesenker fra koed.dk nå! Pluss litt smådill.. Par bilder etter vask: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå