Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Svart grill da, tror dere det blir bra?

Ja for og si det sånn så bytta jeg grillen på min til svart og jeg synes det blei ganske pent. Men det er vel smak og behag.

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er slettes ikke noe galt med de jeg har nå, org m-tech er veldig fint!

Meeen, hvis jeg skifter til noen facelift-lykter foran.. så vil jeg gjøre det samme bak, så det matcher! ;)

Hva synes dere.. Beholde de lyktene jeg har nå både foran og bak, eller facelift?

Jeg ville beholdt baklyktene;)

Men hva mener du med facelift lykter?

Finnes vel ingen facelift frontlykter til e36. Eneste variasjon i lykter er vel at enkelte modeller har linselykter..( de eldste e36 gjerne? og min bil :) )

Finnes facelift sideblinkere da;)hehe...

Skrevet
Synes svart grill er veldig pent jeg og, liker ikke crome..

Med facelift mener jeg angeleyes foran, og krystall-lykter bak! ;)

Svart grill er iallefall veldig pent på e36, helst med facelift fronten.

Ang angeleyes så er jeg ikke helt sikker, skal ikke mye til for at det ser helt uorginalt ut..(men det er jo også igrunn) hvis du skjønner.. Finnes mange jalla lykter rundt om..

Skrevet

Skal jeg ha nye lykter så blir det orginal-looklykter med AE fra FK eller inpro.. Med svart reflektor! ;)

Er jo 97 mod jeg har, så trenger bare svart grill.. Facelift har jeg org! ;)

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Takk for det mikke! :)

Fikk ikke lagt ut bilder etter polering pga regn, og stressing for å rekke div! :x

Men nå har bakrutesenkeren blitt lakkert, og montert! Så jeg tok en rask vask i regnværet, og tok noe bilder..

Håper dere liker å se bilder da.. :roll:

DSC00670.jpg

DSC00674.jpg

DSC00675.jpg

DSC00666.jpg

DSC00667.jpg

DSC00671.jpg

DSC00678.jpg

Ett av de nye carbonemblemene:

DSC00672.jpg

Så har jeg skaffet meg Medion GPS som står i stil med interiør og cd-spiller (bare synd at cd-spiller har grønt lys, i stedet for orange):

DSC00669.jpg

Blir også mekka ny eksos.. Svigerfar skal bytte ut alt fra kat og bakover, som forrige eier har skifta selv.. Dårlig sveisa og fleksirør bakerst, og stygge DTM-stusser!

Blir 2,5" hele veien nå, med hjemmelaga rette stusser bak neste helg! ;)

Bilder kommer!

Skrevet

Takk for det! ;)

Bakrutesenkeren forandrer hele bakenden på bilen, ser litt mer gangster ut! :lol:

Har fiksa steinsprut på grillholder og litt på panser i dag!

Fikk en kompis til å blande lakk, så brukte jeg en liten pensel til å påføre.. og klarklakk til slutt. Ble greit nok!

Skrevet

Er veldig fornøyd jeg! Kunne vært litt større endestusser, men greit at det er litt anonymt også! Ser uansett bedre ut enn DTM! ;)

Lyden er rå, veldig dyp og fin!

Jeg er nok ikke samma karen nei! ;)

• 1 month later...
Skrevet

Lenge siden jeg har vært her nå!

Har ikke skjedd mye siden sist, men har fått på vinterskoa da.. Som sikkert de fleste andre også har gjort! ;)

Skifta pollenfilter for ett par dager siden da, og fy flate for en forskjell! Er jo badstue inne i bilen nå, og vifta fungerer jo som hårføner!

Har også bytta bremseslitasjefølere både foran og bak, så nå slukka endelig den jævla lampa!

Som bildet viser, så var det virkelig på tide med nytt filter! :lol:

DSC00714.jpg

Har også kjøpt nye pærer til bilen, sterkere og mye hvitere lys!

Bestillte feil til hovedlysa, men har skifta parkpærer og tåkelyspærene blir skifta i morra!

Ser godt at det blir mye hvitere lys, i forhold til det gamle gule stygge lyset!

Ny pære på venstre side, gammel pære høyre side:

DSC00713.jpg

DSC00711.jpg

Xenon hadde jo vært knall, men er nok litt for dyrt for meg! :(

Bilen blir litt friskere med nye "Xenon-look"-pærer hvertfall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...