Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

flott bil :-)

det eneste jeg ville satt fingeren på, jeg vet det er m-tech, men det hjelper godt med den dtm leppa på fronten... bygger ikke ned, bare littegrann fram, og ser veldig bra ut :-)

Skrevet

Det som er dritt på de blinklysa er at det er en oransje plastikkhette som sitter fast inni dem. Så må evnt. mose dem på en måte for å få helt grå blinklys. Men synes på en måte at bilen kler det oransje skjæret litt, hvertfall i virkeligheten i sollyset! :)

Har prøvd å holde bilen så orginal som mulig, derfor så har jeg ikke satt på så mye dilldall.. Men fallt for fristelsen for å sette på carbonemblemer og bakrutesenker bare for å heve utseende bittelitt. Så jeg har tenkt veldig mye på å sette på dtmleppa, da denne er meeget kledelig!

Har en delebil på handa, som har dtm-leppe. Så blir nok det snart! ;)

Bilen er kun orginalt senket 15-15mm m-tech understell.

• 1 month later...
Skrevet

Nå har jeg endelig fått vekk den irriterende dunkelyden i forstillinga, og ulyden når jeg svingte på rattet! Fant ut at venstre hjulopphengsforing foran var gåen, byttet det og bilen er så god som ny! ;)

Har også fikset ABS-lampa, det var en sensor som var gåen.

Og av en eller annen grunn, så virket turtallssperra som før også, etter at jeg bytta ABS-sensor! :roll: (stoppa på 5000 rpm)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...