Haug Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Pen bil! Ville satt på nye skilt og sølvpærer til blinklysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Pent dette, tøfft med xenon Men jeg lurer litt på hvordan den der aircondition rensen funket ? bra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 flott bil det eneste jeg ville satt fingeren på, jeg vet det er m-tech, men det hjelper godt med den dtm leppa på fronten... bygger ikke ned, bare littegrann fram, og ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Det som er dritt på de blinklysa er at det er en oransje plastikkhette som sitter fast inni dem. Så må evnt. mose dem på en måte for å få helt grå blinklys. Men synes på en måte at bilen kler det oransje skjæret litt, hvertfall i virkeligheten i sollyset! Har prøvd å holde bilen så orginal som mulig, derfor så har jeg ikke satt på så mye dilldall.. Men fallt for fristelsen for å sette på carbonemblemer og bakrutesenker bare for å heve utseende bittelitt. Så jeg har tenkt veldig mye på å sette på dtmleppa, da denne er meeget kledelig! Har en delebil på handa, som har dtm-leppe. Så blir nok det snart! Bilen er kun orginalt senket 15-15mm m-tech understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Aircon-rensen fungerer forresten bra! Blir kvitt vond lukt i annlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Nå har jeg endelig fått vekk den irriterende dunkelyden i forstillinga, og ulyden når jeg svingte på rattet! Fant ut at venstre hjulopphengsforing foran var gåen, byttet det og bilen er så god som ny! Har også fikset ABS-lampa, det var en sensor som var gåen. Og av en eller annen grunn, så virket turtallssperra som før også, etter at jeg bytta ABS-sensor! (stoppa på 5000 rpm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå