Haug530D Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 også fikk jeg med M-Power horn cap, hva i svarte er det for noe? Er det sånn til å ha i rattet kanskje?
Haug530D Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Skrevet Juni 29, 2007 ok, hehe gikk litt amok å bestillte: M tech pedaler M5 nyrer M merke til grill M tech handbrekk M tech gir Chrome ringer
Ellingsen B. Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Dragonlove skrev: ok, hehe gikk litt amok å bestillte:M tech pedaler M5 nyrer M merke til grill M tech handbrekk M tech gir Chrome ringer Jeg ville droppet M merke til å ha på grillen forran..Ellers snax
Haug530D Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Skrevet Juni 29, 2007 Ellingsen B. skrev: Dragonlove skrev: ok, hehe gikk litt amok å bestillte:M tech pedaler M5 nyrer M merke til grill M tech handbrekk M tech gir Chrome ringer Jeg ville droppet M merke til å ha på grillen forran..Ellers snax Hva synes andre om å ha M merke i grillen? ikke M5 merke for det er jo bare teit, men vanlig M merke?
maurtin Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 diskurtert en del... viss du har masse M-tech deler på bilen så er det greit med en M.. min mening
Stephan.s Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Etter min mening har ikke ///M merke noe å gjøre på en bil som da ikke er fullt ut ///M
rønneberg Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Stephan.s skrev: Etter min mening har ikke ///M merke noe å gjøre på en bil som da ikke er fullt ut ///M kan si meg enig der ja..
KBF Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Stephan.s skrev: Etter min mening har ikke ///M merke noe å gjøre på en bil som da ikke er fullt ut ///M Helt sant. Men har man da m-tech utgaven, med sportsunderstell osv så er saken en annen imho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå