oddern Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 bra diy, fett med bass i bilen funket knall for meg, det eneste som ikke stemte på min bil var fargene på ledningene til høytalerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Blir kanskje e39 på meg, og da blir dette aktuelt. ! Har jeg forstått dette rett? Kort sagt: Strøm og jording til forsterker skjer på samme vis som vanlig, og signal, tar jeg fra en plass på siganlet til bakhøttalerne ved å bare kople meg inn på den? Jeg er max dårlig til å forklare, og har ikke spess peiling på lydanlegg, + er ikke myndig en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Takk for en super DIY! Nå skal jeg montere nye høytalere, FM modulator, skjerm+dvd spiller i min e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 Wow! Du har ikke lyst til å lage en DIY til oss da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Om det er meg du snakker til så kan jeg godt gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Jeg snakker til deg ja. Skjerm+DVD-spiller er i alle fall jeg interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 har du lav og høy nivå inngang på din forsterker? i så fall: så kan du bruke lav nivå inngangen (som står ubrukt nå) til å koble til en kabel av typen (mini jack til 2 x han kobling (phono)) jeg har tenkt å koble opp en forsterker som driver både front settet, hatte hylla, og subben, i fra høy nivå på cd spiller så ska jeg bruke en Ipod via en mini jack til phono kabel på lav nivå inngangen om dette vil virke, vet jeg ikke ennå... men med deg vil det kun være subben som spiller, da du ikke bruker forsterkeren til høytalere inne i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Jeg snakker til deg ja.Skjerm+DVD-spiller er i alle fall jeg interessert i. yess, ok har orginalt-intergrert anlegg, så blir arti å se hvordan d blir. vil beholde det intergrerte derfor FM modulator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Humman Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 På orginalspillerne finnes det ikke audio utgang. du får kjøpt en boks som du kobler på ledningsnette i bagasjeromme. å med den er det bare å plugge inn signalkabel. valgte selv å byte ut orginalspilleren når jeg satte inn subb og forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Nå har jeg laget en DIY for E39 uten nedfellbar seterygg også: "Det som de to store operatørene ofte gir er oversiktlighet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Nå har jeg laget en DIY for E39 uten nedfellbar seterygg også: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=752485#752485 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Takker! Har lett lenge etter dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Beklager at jeg vekker denne tråden til live, men kabelfarger osv gjelder for 5-serie E39 2000 mod Touring også ! Kablene som er enklest å koble seg inn på ligger forøvrig bak på venstre side, rett bak festet for bagasjeromtrekket! Enklest å koble seg inn der hvis man har f. eks Caliber LT3F eller lignende høy-lavnivåadapter. For å komme til her må du skru ut 2 skruer fra dette festet i tillegg til å nappe ut armlenet på venstre side ved døren på setene i bilen. Det gjelder da det enkle armlenet som setebeltet ligger over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå