Prebo Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Noen som vet? Bildet er tatt fra en prosjekttråd en eller annen plass på forumet, tror jeg. Men nå finner jeg ikke den tråden igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Det er nok wheelman's bil dette. Felgene heter forøvrig Stjerneeke 124 og leveres originalt til E60. Leveres da med følgende dimmensjoner, 8x18 245/40R18 og 9x18 275/35R18.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Tusen takk skal du ha Men ser at han hadde 19'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Det er nok en form for replica tenker jeg med mindre BMW ikke har valgt å legge på en tomme til.. Uansett er det de felgene jeg nevnte navnet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Her er felgene T.A.S nevner . (Styling 124) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå