Odd-M Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 http://search.stores.ebay.de/Autoteile- ... 86QQsofpZ0 Noen som har handlet slitedeler fra Ebay, f.eks fra denne shopen jeg linker til? Prisene er i allefall usansynlig billige! Regneekspempel for alt forran: Bærearmer og casterstag i aluminium, pendelstag og styreledd/paralellstag kommer vel på 2500 inkl frakt til Sverige hvis jeg har regnet rett. For den prisen får man ikke engang EN bærearm fra BMW originalt.
BoSJo Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Kan vel ikke si så mye annet end selger har veldig mye positiv kritik. Er vel bare å prøve? til den prisen har man råd til at det går gernt Shoppen er lagt i min Ebay favorit, skal teste neste gang jeg trenger noe.
Odd-M Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Skrevet Juli 1, 2007 Ja, som du sier det. Til den prisen kan man prøve. Fant linken på autopower.se. En kar der som snakket noe om utslitt bærekule etter 60.000 km, men det kan komme av mye annet enn dårlig kvalitet. Den gode feedbacken taler jo sterkt i selgers favør... Prisen ligger omlag på halvparten av kva Koed tar for delene. Det synes jeg er billig! Normalt kommer vel mye av slitedelene fra samme fabrikk, bare under forskjellige merker?
Stephan.s Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Så ikke ille ut det der, men når jeg klikket på en av delene for å sjekke frakt står det at de ikke kan sende til norge?
PIIIPower Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Nei, men det er vel like greit.. for oss som bor ved grensa vel og merke.. Tysk mva er (ca)14% og innafor EU er det kjøpslandets mva som gjelder. Hadde du tatt varene inn til norge hadde du fått 11% tillegg og 140 i gebyr.. edt: kan ikke disse tyskera lære seg engelsk slik at vi "internasjonale" også skjønner hva som står? Fattern' truer med at jeg må selge bila og kjøpe noe asia greier.. han er noe lei av å måtte oversette side opp og side ned
BoSJo Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Nu er den feedback som ligger på Ebay jo ikke angående kvaliteten, men kun hans evne til å levere de vare folk har bestilt, My bad, men greit å vite at han levere. Men kan jo teste for det alikkavel, spesielt hvis man selv kan skrue. Skal man ha verksted til å skrue for seg, ja da er det jo nok mindre aktuelt. @Stephan.s Få det sendt Poste Restante til Posten.se i Strömstad, eller hør først med gutten om hvilket selskap han sender med, ring dem i Sverige og hør om deres Poste Restante muligheter. Sist hentet jeg hos Schenker i Strömstad, blei stoppet i tollen, men varen kostet heldigvis 5,- NOK under toll grensen for en dags besøk Husker bare ikke om det er 3.000 eller 3.250 eller 3.500 man må ta med for på en dags ture. Men ta et par gutter med over, og lag en handle tur og del på drivstoffet....da har alle tjent på det.
Dammed Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 Har du vært ute av Norge i minst 24 timer, kan du ta med deg varer til en samlet verdi av NOK 6000 toll- og avgiftsfritt. Har du vært ute av landet i under 24 timer kan du ta med deg varer for NOK 3000. Men det er ikke alt du kan bringe innenfor Norges grenser, flere varer er forbudt. link: http://toll.no/templates_TAD/Newsitem.a ... ntid=66242
Odd-M Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Skrevet Juli 2, 2007 http://cgi.ebay.de/Querlenker-Komplett- ... dZViewItem ATP mener jeg å ha hørt om. Noen som har handlet fra dem?
BoSJo Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 ATP har jo 100% positiv kritik iht. statistikken. 1 negativ og 88 Neutrale, men hele 48176 positive de sidste 12 måneder. Imponerende bra vil jeg sige. Ikke mange som kan legge frem en slik kundestatistik.
ehrnst Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 det er nok uansett bedre enn biltema;) mest sansynlig produsert på samme fabrikk og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå