Gå til innhold

Passer diff fra m3 3.0 over på 328??

patricko
 Share

Anbefalte innlegg

Er det samme getrag kasse på 328 og m3? Det syns jeg virka rart. hmm.

Diff passer mest sannsynlig ja. Hvis du legger ut bilde av bakstillingen din kan jeg si med engang om det passer da jeg har hatt ut diffen på M3`en ca 15 ganger!! huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 bolter mot diff på m3`en. men vet ikke hva boltmønsteret er. Veldig dårlig konstruksjon med oppheng av diffen på E36. 2 fester i bakkant og kun et spinkelt i framkant. det framse knekker fort når man har litt moment.

Jeg har mått bygge om hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bla bla bla.. dette passer!

har selv en m3 girkasse på m3 motoren min.. mellom aksel fra en 328 coupe.. men jeg har m3 drivaksler.. og skal du ha det må du ha m3 nav for dem e større.,, men her er det du gjør.. du drar stikk delene som er skrudd fast i diffen (dem du skrur drivakselene i) tar av disse m3 delene og bytter dem mot 328 delene.. samme med festet for mellom akselen.. da passer det.. eller passer den rett opp i bakstillinga! jeg har 325 bakstilling og der passer den iallefall.. så plug and play er det ikke men har sett det gjort på en 325 å! så til dere som sier det absolutt ikke går.. FY

Håper du tar ombyggingen! er iallefall mye råere kjøreopplevelse med diff sperre.. kan anbefale den ombyggings satsen koed har for og få 40% sperre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...