Amzoch Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Noen som har ice Lager dere 5 Mapper i ipoden og kaller vær mappe 1 -2 -3 osv. heller cd1 cd2 .... Heller lager dere 5 spillelister dere kjører inn og kalle di 1-2-3 osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Jeg har DICE sin utgave, tror det er ganske likt. Slik fungerer min. CD1 - Skip track -/+ CD2 - Skip Playlist -/+ CD3 - Skip Artist -/+ CD4 - Skip Kapitel/lydbok -/+ CD5 - Velge Source, Ipod/line inn CD6 - Velge visning av ID tag. Dvs hvor den skal vises. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Ja akkurat slikt e greit. Jeg kan ha 5 album faktisk. og 6 vetje helt ka er. Men det jeg lurte på kordan legger man mappene heller så att man vet att knapp 1 er det og det mappa osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Nei nei, du legger inn musikk som vanlig på IPODen. Det jeg skrev er hvordan du blar på ipoden. Du lager ikke mapper på IPOD som heter CD1-CD2-CD3 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 hmm nyrlig fått ipod.. så kjenne ikke så godt tell.. men må jo lage mapper før å¨kunne bruke den som "cd veksel" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Som jeg skrev tidligere så skal en fungere ala dette. CD1 - Skip track -/+ CD2 - Skip Playlist -/+ CD3 - Skip Artist -/+ Da blar du enkelt låter med å velge CD1. Bla i playlistene med å sette den på CD2. Bla mellom artister med å velge CD3. Hvordan det ser ut på IPOD har ikke så mye å si her. Du bare fyller opp som normalt via Anapod eller Itunes. Du vil forstå det når du kobler til. Ikke tenk mapper som heter CD1 CD2 CD3 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 Fått til spillelistene.. di er ok nu Ellers er det noen IPOD guruer her?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå