andreas87 Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 Nå har jeg gått til innkjøp av en e36 coupe som jeg syntes er noen av de fineste bilene uten om e30 m3 Jeg har gjort en del allerede som jeg ikke har fått tatt så mange bilder av nå desverre. Men akkurat nå så står bilen hos en på Korsbakken Auto som eies av "M3cabriolet" her på forumet, siden vi henger mye sammen så ble det billigst hos han sellom det ble 7 timer kjøring og ikke var hjemme før klokka 3 på natta på søndag og skulle på jobb klokka 9 =) men man skal lide for skjønnheten! For og gi dere en forsmak på ossen teme jeg kjører på bilen så er det SHADOWLINE! Jeg synes det er ufattelig pent =) Dette er delene som skal på bilen! (uthevet skrift er allerede satt på) Hella Angeleyes med svart innmat og blå hvite engleringer Rieger GT leppe BMW Motorsport spoiler med bremselys Rieger øyelokk BMW GT leppe (den lille svarte) Blinklys forran med svart innmat som frontlyktene Røyksota baklykter Jamex senking 50/20 (Vil ha bilen lavere forran, se bilde =) 18 toms felger LG multimediaspiller med navi Bytte ut orginalhøytalerene med noe med litt mere futt i =) En basskasse på 10" eller noe som ikke veier så jævli Elektriske M3 Speil Bytte ut bmw emblemene med karbon inni det blå Gulvmatter Effektanlegg Powerfilter Klarglass blinkklys med svart innmat BMW M Power motordeksel e46 m3 oljelokk Sorte nyrer Stabstag Schmiedmann skiltplate bak (skulle bytte øyelokka og lot meg rive med selgeren der nede) Nye skilt uten polakk flagget =) Kommer ikke så veldig mye mer akkurat nå, men oppdaterer hvis jeg gjør. Kom gjerne med posetive og negative komentarer, og spørsmål da seff, alt som er montert har jeg selv gjort. Sånn så den ut når jeg kjøpte den Shot with N95 Shot with N95 Og sånn ser den ut nå Shot with N95 Meg og "jens325" er på e18 dekksenter og får nye felger Shot with N95 Shot with N95 Og dette er felgen Shot with N95 at 2007-07-02
Superbeetle Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 Ser pent ut dette;) Men mer bilder må til... Hva mener du med shadowline på e36 coupe? er jo bare nyrene isåfall som er krom
-Anders- Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 så veldig pen ut! men hiv ut fler bilder så vi ser helheten
andreas87 Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 Med shadowline mener jeg at det meste er svart og ikke korm som folk vanlighvis pleier og kjøpe, som sagt så får jeg ikke tatt så mange bilder at det gjør noe for bilen står jo på lakking
andreas87 Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 Nå har jeg fått bilde av noen av delene som skal på Og dette er med blinklyset og klarglass tåkelys
Chris_325iM Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 Utrolig pen bil du har der! Liker veldig godt stilen du lager, passer svært godt med svarte detaljer og rød lakk
Andy_boy Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 nyydelig bil du har Var virkelig flott den bilen din
Superbeetle Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 Rødt og svart er pent Denne rødfargen så jo faktisk rød ut også....
andreas87 Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Skrevet Juli 4, 2007 Takk for svar alle sammen, jeg også synes rød og svart passer godt sammen, lakken er utrolig pen og rød som den egentlig skal være i forhold til min forrige rød for eksempel
2mMy Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 denna bilen kommer til å kle en svart GT leppe ja! eller fin bil gitt!
andreas87 Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Skrevet Juli 4, 2007 vet ikke helt hvem av leppene du mener for det er 2 som skal på, og dene ene skal være svart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå