e46diesel Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Har slitt ut innsidene på bak dekkene mine nå på min e46 touring, dekkene står haller innover, har hatt den inne på kontroll etter senk så den er utenfor men sliter som fan.. Kjører med 40 - 30 senk 235 40 18" og 35 i innpress.Går det å justere dette rett eller?? Skal montere på nye dekk denne uka så skulle fått fikset dette. Karl Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 kanskje du må ha ett sånn http://www.auto-supply.no/Internett/Kam ... ow;ID=5119 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Ja har det er det jeg lurer på, men kjøper det ikke før jeg er helt sikker.. Andre som kjører 46 med senk som har modifisert bak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 du skulle ikke prøvd å montert powerflex foringer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 klart den hjelper! mye mer justering på det staget enn det orginale. kan også hjelpe å kjøre opp lufttrykket litt i 235 ville jeg ikke hatt mindre enn 35psi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 jo det er jo det jeg er usikker på om jeg trenger. om det er andre son har senket samme bil å måttet bytte?? eller er d muligheter å justere på de stagene som er der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 må jo være noen som har samme bil og senk????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå