D.C.V Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Noen som vet noe om denne? Broderen tenker litt på denne saken Er det et godt valg? Noen gode ord om motoren osv.. Ikke kommenter lexus lyktene for de skal han fjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Personlig hadde jeg aldri kjøpt en slik bil med diesel, men det er nå så. Til den prisen bør det være mulig å få en godt motorisert bensiner av type 328. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Får nok ingen strøken 328 til 100K. Da heller en 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Hvem sa noe om "strøken"? Det er forøvrig et begrep svært mange misbruker grovt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Bytte lykter på den bilen, så er det jo en konge bil synes jeg. Lite kjennskap til bmw's diesel, men er god lyd i 6'r dieselen da. Ikke at lyden er så jævlig viktig i denne sammenheng vil jeg tro. En annen ting er jo alle ryktene som flommer om avgifter på diesel biler som kan dukke opp. Ville satt meg seriøst inn i det før jeg kjøper en diesel til den prisen da. Men... Har ikke denne motoren noen spesielt svakeheter som er kjent, så hvorfor ikke? Lite utstyr forøvrig til den prisen muligens? Legg inn et bud på 80-90k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 kjøpte meg selv en 94 modell, 325 tds for noen mnd siden, kjempe bil, ser det ikke er kjørecomputer i den du ser på? litt rart, siden jeg har det i min 94 mod. Min er chippet by the way, fikk 171 hk, go knall:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå