Wildbill Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Grattis med kul bil Hold den nogenlunde original så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002max Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Velkommen til bimmers! Og gratulerer med en super holdt -02 ser det ut til .Syns også disse med runde baklykter er finest, og de er vel også ganske skjeldene om dagen!? Blir artig å følge med på videre oppgraderinger på denne bilen, håper du tar vare på den Jeg kommer nok til å ta så godt vare på den som jeg kan. Blir lakkering til vinter ihvertfall. I tillegg har jeg begynt å bestille noen deler som skal byttes, bla dempertårn, girspakoverføring, bakre girkassefeste osv. Men vi får ta litt over langen; En god rubbing og poleringrunde først og felger og dekk så hjelper det fælt tenker jeg. Motoren skal også få en liten service og muligens doble gassere som "Ti" har. Det regner uheldigvis enda så nye bilder er ikke tatt enda, men de kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Halla Max! kult at du la ut bilen på bimmers! Ang. felger, ligger det ikke noen bmw 14" krysseikefelger i konteineren på verkstedet? mener å ha sett det med 4 bolthull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002max Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Hmmm... Mulig det... Løp og let! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 er litt for langt unna til det nå noe kan du jo gjøre sjøl uten å beordre meg rundt over alt hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002max Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Noe sånt kunne jeg kanskje tenke meg at bilen min skulle vært... Syns ihvertfall denne er meget fin. Her er linken til prosjektet: http://www.2002turbo.com/ Helt vannvittig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Noe sånt kunne jeg kanskje tenke meg at bilen min skulle vært... Syns ihvertfall denne er meget fin. Enig, den er sykt fet . Her er bimmers tråden om den -02'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 nå er det ikke lenge før bilen er på norsk jord igjen eller? spent på å se hvordan "restaureringen" ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002max Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Det er du ikke alene om å være Gutta bør ha gjort en god jobb ellers vil det koste noen andre enn meg... Lykke til på Rudskogen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Den oransje 2002turboen er bilen til en venn av fatter, sykt fin farge, og resten av bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå