Gå til innhold

Defekt klimaanlegg osv osv

Halvor89
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen min ble kjøpt for noen måneder siden. En -96 e36 318is coupe. Alt har funket bra, helt til sommern kom nå og det ble varmere i været. Merka da at klimaanlegget ikke virka. Fant ut at det var tomt for gass, så fikk fylt det opp gratis der jeg kjøpte den, siden de sa at klimaanlegget var i orden og virket som det skulle. Det gikk ca 3dager. Så var det tomt igjen. Er ivrig på å få det fiksa, men syns de kan ta det på sin kappe siden de sa det funka osv. Nå viser det seg at han ene ikke har peil på klimaanlegg og han andre skal i militæret. Hva ville dere gjort ? Syns det er litt surt å betale masse penger for en bil du har litt forhåpninger til, også viser det seg at ikke alt virker som det skal ! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kamerat som jobber på et SAAB verksted her i Bergen som hjalp meg med akkurat samme problem. Klimaanlegget var tomt for gass når været ble varmt. Det de gjør der er at de tilsetter et sporingsstoff som kan sees ved hjelp av ultraviolett lys og spesielle briller. Hvis gassen lekker ut en gang til er det bare å se rundt i motorrommet etter hvor gassen har lekket ut. Regner med de du kjøpte bilen av burde gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...