Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heei.. har kjøpt effekanlegg til 316... vil det gjøre no mere effekt ut av det?... vet det gjør det på 320 og 325 værtfall..

Skrevet

Tror ikke du skal forvente så mye effektøkning her nei :P

Jeg byttet til Eisenmann på min e36 320, og etter 3500 omdr. var det faktisk litt forskjell... :wink:

Hvem skulle tro d...

Skrevet

hehe 316 går som hakka møkk... må jo alltids prøve no... men håper det værtfall i det minste blir grommere lyd:P

Skrevet
hehe 316 går som hakka møkk... må jo alltids prøve no... men håper det værtfall i det minste blir grommere lyd:P

nja...kan vel ikke kalle en 325 for en racerbil heller :P

Men bra kan man vel ikke si at en 316 går, men finnes andre biler med 1,6 som går dårligere.. Golf4, opel vectra for å nevne noen..

Nok om det...det høres utrolig teit ut hvis du har liten motor og en voldsom lyd. Da er det bedre med litt diskret lyd. Jeg er kjempe fornøyd med orginal eksos og konfilter..:) Evt er det tøff lyd med rustfritt komplett fra motor. Får en sinnsyk fet lyd, selv med 4'er

Skrevet

det er en ting.. men orginal eksosen ser jo ikke ut:P er så stygg hehe.. får prøve å se ossen det blir.... blir det for gærent så bytter jeg antaglig tilbake til orginanelen eller til noe anet:P

Skrevet

...det høres utrolig teit ut hvis du har liten motor og en voldsom lyd. Da er det bedre med litt diskret lyd. Jeg er kjempe fornøyd med orginal eksos og konfilter..:) Evt er det tøff lyd med rustfritt komplett fra motor. Får en sinnsyk fet lyd, selv med 4'er

sier meg veldig enig her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...