vegard89 Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 heei.. har kjøpt effekanlegg til 316... vil det gjøre no mere effekt ut av det?... vet det gjør det på 320 og 325 værtfall..
vegard89 Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 ok nei hørt at det skal hjelpe litt.. men det er ikke stort:P hehe.. blir vel grommere lyd værtfall:P
Upperhouse Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Tror ikke du skal forvente så mye effektøkning her nei Jeg byttet til Eisenmann på min e36 320, og etter 3500 omdr. var det faktisk litt forskjell... Hvem skulle tro d...
Ad|oS Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Skal ikke fornekten den vettu maurtin... På samme måten som bilen har en god/dårlig dag hehe
vegard89 Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 hehe 316 går som hakka møkk... må jo alltids prøve no... men håper det værtfall i det minste blir grommere lyd:P
Superbeetle Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 hehe 316 går som hakka møkk... må jo alltids prøve no... men håper det værtfall i det minste blir grommere lyd:P nja...kan vel ikke kalle en 325 for en racerbil heller Men bra kan man vel ikke si at en 316 går, men finnes andre biler med 1,6 som går dårligere.. Golf4, opel vectra for å nevne noen.. Nok om det...det høres utrolig teit ut hvis du har liten motor og en voldsom lyd. Da er det bedre med litt diskret lyd. Jeg er kjempe fornøyd med orginal eksos og konfilter.. Evt er det tøff lyd med rustfritt komplett fra motor. Får en sinnsyk fet lyd, selv med 4'er
vegard89 Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Skrevet Juli 4, 2007 det er en ting.. men orginal eksosen ser jo ikke ut:P er så stygg hehe.. får prøve å se ossen det blir.... blir det for gærent så bytter jeg antaglig tilbake til orginanelen eller til noe anet:P
Springsteen Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 ...det høres utrolig teit ut hvis du har liten motor og en voldsom lyd. Da er det bedre med litt diskret lyd. Jeg er kjempe fornøyd med orginal eksos og konfilter.. Evt er det tøff lyd med rustfritt komplett fra motor. Får en sinnsyk fet lyd, selv med 4'er sier meg veldig enig her..
vegard89 Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Skrevet Juli 4, 2007 hvor får jeg tak i et rimlig konfilter da? ;p
maurtin Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 viss du vil ha kvalitetsfilter, f.eks KN så har www.kollevold.no gode priser.. ellers så får du konfilter til 200kr rundt om..
vegard89 Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Skrevet Juli 4, 2007 viss du vil ha kvalitetsfilter, f.eks KN så har www.kollevold.no gode priser..ellers så får du konfilter til 200kr rundt om.. takk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå