JonEldaR Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 omtrent ferdig med innsuget, skal også få riktige farger på ///M logo : må også bytte ut alle vakuum slangene, de gamle er morknet opp og ikke tette lengre. Setter likesågreit på bensinslanger til vakuum:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Setter likesågreit på bensinslanger til vakuum:p Det bør du ikke gjøre. Bensinslanger er laget til å tåle trykk og ikke vakuum. Du kan risikere at slanger implodere hvis du ikke bruker slanger beregnet for vakuum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 du vet det m merket på innsuget bare er et klistermerke av alu plate. sjekk på realoem så finner du delenr og bestiller nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 du vet det m merket på innsuget bare er et klistermerke av alu plate.sjekk på realoem så finner du delenr og bestiller nytt allerede gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 da va den skrudagen over Har nå fått koblet alt på motor.. fikk kjinnet bittelitt med frakoblede coiler og dyser for å bygge opp oljetrykk før oppstart, men batteriet var flatt Satser på at det er nok oppladet til i morgen, da skal bilen være igang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Good jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 takk for d Har vært lite fremgang her de siste ukene grunnet problemer med oppstart.. bilen får verken bensin eller gnist, noe som kan tyde på startsperreproblemer?.. Det er bare 1 uke til ferie nå, så da har jeg nok tid til å skru, ender vel med at jeg må få den til bavaria i molde for en diagnose.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Høres veldig bra ut, lykke til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Tøff bil! Jeg kan godt ta de setene dine så kan du få noen kjedelige stygge stoffseter uten sidestøtte i bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Tøff bil! Jeg kan godt ta de setene dine så kan du få noen kjedelige stygge stoffseter uten sidestøtte i bytte hehe.. tror jeg står over sånn som det har vært i det siste så har d vært d samma hvilke seter som står i bilen, får jo aldri sitte der likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 dags med en liten oppdatering her også Nå har jeg endelig fått start på kjerra.. etter at jeg fikk koblet veivsensor å kamsensor riktig men 1 steg frem og 3 tilbake.. klarte ikke å få oljetrykk, så nå har jeg tatt ut bunnpanna å skrudd ut oljepumpa etter diverse testing... finner ikke noe annet som kan være galt, så får vel bare kjøpe ny oljepumpe og krysse fingrene for at det bare er den. bilder fra siste skruinga: sånn ser bunnpanna ut innvendig! den forhåpentligvis defekte oljepumpa:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Da har jeg fått den nye oljepumpa.. så det er håp for denne skruhelga også Har satt meg et stort mål for helga, om jeg klarer å få oljetrykk så skal bilen være ferdig til søndag så jeg får på nye dekk og får den på veien om 2 uker Da lurer jeg bare på om noen har flere forslag til hva som kan føre til tapt oljetrykk, dersom det viser seg at det ikke er pumpen som er gåen noen som har opplevd problemer med selve oljefilterhuset noen gang? så at på 2 plasser så var det ikke et hull der oljen skulle inn, det så ut som at det var et eller annet som skulle åpne seg først når oljen kommer inn i huset.. kan dette stemme eller er jeg ute og sykler her? nypumpa mi:p edit: kan det ha noen betydning at jeg har tømt oljekjøler for olje? den fylles vel fort opp igjen så fort jeg får oljetykk regner jeg med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 ser bra ut ta john eldar;) må få sitte på neste gang æ ska på midsunde strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 ser bra ut ta john eldar;) må få sitte på neste gang æ ska på midsunde strøken bil Takk for d berre å si fra når du e der d Ser du har bynnt på turbo drømmen å, d bli nice du får ta me d bmwn t midsund når den e ferdi så ska vi lage lokal tåke i området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 ser bra ut ta john eldar;) må få sitte på neste gang æ ska på midsunde strøken bil Takk for d berre å si fra når du e der d Ser du har bynnt på turbo drømmen å, d bli nice du får ta me d bmwn t midsund når den e ferdi så ska vi lage lokal tåke i området det ska æ gjera ja;) har begynt no ja endeli, men mangla kun sprut no da ska prøv å få sammen motor så fort som mulig, når æ bli ferdi så blir det rett te midsunde me bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå