Gjest Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Alt skal passe. iom att 3,6 og 3,8 har samme kasse. Jeg tror ikke du trenger og bytte sylinder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Alt skal passe. iom att 3,6 og 3,8 har samme kasse. Jeg tror ikke du trenger og bytte sylinder. det høres bra ut takker så mye for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 da blir vel innkjøpslisten i vinter følgende: *Lettet alu svinghjul fra koed på 3,63kg *ny orginal clutch og utløserlager/arm fra 3,6L motoren *sachs 765 trykkplate Har god tro på at dette blir knall til hverdagsbruk og litt banekjøring blir vel litt annen tomgang osv når jeg letter svinghjulet så mye, men det er nok ikke noe problem gleder meg til å se forskjellen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 får vel bare fortsette å skrive litt her au Da har jeg endelig fått nok tid på rævva til å få nytt pågangsmot, jobber så mye overtid for tia at det tar en stund å få samlet krefter begynte i dag med å koble fra alt på motor, så i mårra ska d stort sett være bare å løfte ut motor.. igjen.. begynner å få en slik dejavoo følelse over det hele menmen.. jeg gir meg ikke før bilen er tipp topp igjen.. om jeg så skal bytte hver en skru på bilen er vel ikke vits i å legge ut bilder fra prosessen i og med at tråden nærmest går i repeat her... men gjør det likevel, er ikke så mange bilder å finne fra denne motoren på nett.. så kan det skader vel ikke kan vel starte med å vise hvordan grava så ut når jeg kom.. sluket var tett, så det var et lite badekar. Ble mest overrasket over den lille krabaten på bildet da.. husker at den for å hoppet rundt meg under montering av bilen.. så der har levd noen måneder i grava før i dag: etter i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 kjekt med en kompis å skrue bil med stå på jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 kjekt med en kompis å skrue bil med stå på jon ja det kan bli ensomt i na garasja:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 da va dag 2 over.. endelig fått ut motor igjen går en del fortere når jeg vet hva jeg skal gjøre har en mistanke om at det er rådebank som er problemet med denne motoren.. så det blir vel til å skifte rådelager.. vurdere å sette inn H-profil råder med det samme siden det ikke er så dyrt uansett noen bilder fra denne dagen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 dette ser bra ut:) pågangsmott må nesten komme å sjå ein tur løpet av uka vist det e greit?? har vell ikke plass til ein bmw til for ska ha bmw min te midsunde om ikke så lenge så MY artigere å skru sammen med andre pluss begge har bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 dette ser bra ut:) pågangsmott må nesten komme å sjå ein tur løpet av uka vist det e greit?? har vell ikke plass til ein bmw til for ska ha bmw min te midsunde om ikke så lenge så MY artigere å skru sammen med andre pluss begge har bmw d e bare å stikke innom å se, men i e ikkje her midt i uka da.. så du får ta me d marius eller nåkka e d lenge du ska vær her no da? kan forresten hende at i kjem innom en dag neste uke for å hente motor, om d passe for han som ska ha motor at i kjem innom neste helg me den e desverre ikkje plass t meir i garasja marius ska ha inn 750`n å bynne på den, så da bli d nok fullt. sku hadd trippel garasje, så hadde d vært 3 bimmerprosjekt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 dette ser bra ut:) pågangsmott må nesten komme å sjå ein tur løpet av uka vist det e greit?? har vell ikke plass til ein bmw til for ska ha bmw min te midsunde om ikke så lenge så MY artigere å skru sammen med andre pluss begge har bmw d e bare å stikke innom å se, men i e ikkje her midt i uka da.. så du får ta me d marius eller nåkka e d lenge du ska vær her no da? kan forresten hende at i kjem innom en dag neste uke for å hente motor, om d passe for han som ska ha motor at i kjem innom neste helg me den e desverre ikkje plass t meir i garasja marius ska ha inn 750`n å bynne på den, så da bli d nok fullt. sku hadd trippel garasje, så hadde d vært 3 bimmerprosjekt der blir i 2 uka kanskje lengre vist æ finn mæ jobb i nærheita! veit du av? æ å marius kjem vell innom når du e der gammle 750`n til marius hadd den i 1 år no å ikke skarta å pussa den opp enda! neste vinter da begynner han kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 dette ser bra ut:) pågangsmott må nesten komme å sjå ein tur løpet av uka vist det e greit?? har vell ikke plass til ein bmw til for ska ha bmw min te midsunde om ikke så lenge så MY artigere å skru sammen med andre pluss begge har bmw d e bare å stikke innom å se, men i e ikkje her midt i uka da.. så du får ta me d marius eller nåkka e d lenge du ska vær her no da? kan forresten hende at i kjem innom en dag neste uke for å hente motor, om d passe for han som ska ha motor at i kjem innom neste helg me den e desverre ikkje plass t meir i garasja marius ska ha inn 750`n å bynne på den, så da bli d nok fullt. sku hadd trippel garasje, så hadde d vært 3 bimmerprosjekt der blir i 2 uka kanskje lengre vist æ finn mæ jobb i nærheita! veit du av? æ å marius kjem vell innom når du e der gammle 750`n til marius hadd den i 1 år no å ikke skarta å pussa den opp enda! neste vinter da begynner han kanskje hehe.. han bli vel ikkje ferdi me det første da, men han må nok ha den garasjeplassen veit ikkje om nåkka jobb no for tida nei, men om du leita så dukke det sikkert opp nåkka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 No e motor demontert og klar til sending igjen satser på å få levert den neste helg om det passer for han som skal ha den! kan hende det ikke er bohov for å plukke den helt i småbiter om det er snakk om bare rådelager da i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 dette ser bra ut:) pågangsmott må nesten komme å sjå ein tur løpet av uka vist det e greit?? har vell ikke plass til ein bmw til for ska ha bmw min te midsunde om ikke så lenge så MY artigere å skru sammen med andre pluss begge har bmw d e bare å stikke innom å se, men i e ikkje her midt i uka da.. så du får ta me d marius eller nåkka e d lenge du ska vær her no da? kan forresten hende at i kjem innom en dag neste uke for å hente motor, om d passe for han som ska ha motor at i kjem innom neste helg me den e desverre ikkje plass t meir i garasja marius ska ha inn 750`n å bynne på den, så da bli d nok fullt. sku hadd trippel garasje, så hadde d vært 3 bimmerprosjekt der blir i 2 uka kanskje lengre vist æ finn mæ jobb i nærheita! veit du av? æ å marius kjem vell innom når du e der gammle 750`n til marius hadd den i 1 år no å ikke skarta å pussa den opp enda! neste vinter da begynner han kanskje hehe.. han bli vel ikkje ferdi me det første da, men han må nok ha den garasjeplassen veit ikkje om nåkka jobb no for tida nei, men om du leita så dukke det sikkert opp nåkka hehe skjønna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 da er motor levert igjen, har god tro på at alt skal bli knall denne gangen Blir nok en god overhaling av hele bunndelen.. etter alt dette så er vel egentlig motor god som ny får vel en oversikt over omfanget på problemet mot slutten av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 bruker du autotrim denne gangen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå