JonEldaR Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 off kjipt å vente på deler, kjenner alt til det. gled deg til svinghjulet kommer på, det er en DEL bedre respons med det.har sånne girkasse oppheng på min, er litt mer "lyd" fra kassen, drivverk med de. men gjør jo bare mer "race" følelse det. hvilken eksos kjører du?planer om å kjøre? litt ekstra lyd skal jeg nok tåle ja Har vertfall planer om eisenmann bakpotte i nærmeste fremtid, dersom alt fungerer nå da har også veldig lyst på ny eksos hele veien.. men venter til jeg har fått ferdig bilen og godkjennt den i tilfelle den nye eksosen ikke blir helt etter boka til biltrangsynte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 anng. eksos så har jeg veldig gode erfaringer med joakim stavik, om du veit kæm d e? han bygde på begge e34 m5'an mine, å på e28 m535'n i har no. legge me til på face om du vil se video;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 anng. eksos så har jeg veldig gode erfaringer med joakim stavik, om du veit kæm d e? han bygde på begge e34 m5'an mine, å på e28 m535'n i har no. legge me til på face om du vil se video;) hørtes kjennt ut, men er ikke sikker på hvem det er. Bygger han privat eller jobber han med det? bygger han dobbel eksos hele veien eller bygger han om til singel rør ? må nesten sende meg fullt navn dersom jeg skal få lagt deg til på face Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Et lite spørsmål her: lurer på hva denne ventilen jeg har markert er til, og hvor skal denne stive slangen kobles i andre enden? slangen går opp over motor i fremkant og ender opp på innsugsiden av motor.. men hvor skal den kobles? kan det være en plass på vacuumen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 det er vakuum slange ja. ser her hvor den går fra og til. del nr 18 på bildet er den du har bilde av. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 det er vakuum slange ja.ser her hvor den går fra og til. del nr 18 på bildet er den du har bilde av. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45 takk for d sto lenge å klødde meg i hodet sist når jeg satte sammen vacuumen.. den ble aldri tilkoblet husker jeg finner ikke ut noen plass hva den ventilen der er til da men. spørst om jeg koblet vacuumen riktig sist.. har bestillt meg blå silicone vacuumslanger nå da så får vel bar prøve å koble rett denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 tror den har noe med eksospumpen og gjøre, ikke helt sikker. men vakuum slanger under innsugert styrer og resonansflappen, tomgangsregulator er også koblet innpå under der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 tror den har noe med eksospumpen og gjøre, ikke helt sikker. men vakuum slanger under innsugert styrer og resonansflappen, tomgangsregulator er også koblet innpå under der. okey, skal nok få sammen alt til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 noen mimre bilder fra autoslalom i ålesund 2008 som jeg tilfeldigvis kom over kjenner det begynner å klø i fingrene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 nice er ikke bare deg det klør i fingra hoss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 du kan jo snart ta ut bilen jo, er vel snart tomt for snø i der oppi au? har fortsatt igjen eu-godkjenning her.. å da må i nesten ha nye dekk og felga først... vente vente vente... lei av venting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 har du funnet noe gromme felger no då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 har du funnet noe gromme felger no då? trur ikkje d bli så veldig dyre felga na sesongen her likevel, haster med å få ferdig bil.. men har funnet noen fra GS som frister da, tror de passer fint til E34 er veldig usikker på om jeg vil 18" eller 19" da men.. får heller bruke mere tid til neste felginnkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Da har jeg vertfall fått begynnt å montert sammen utstyret på motor i påska.. svinghjul, clutch osv har ikke kommet enda så får ikke satt motor i bil enda har vertfall fått byttet ut alle vacuumslanger til blå silicone vacuumslanger fra GS performance som tåler myye varme.. så fikk jeg pusset blank et par deler til skal også få byttet vannpumpen da den som står på er beregnet til 3,6`n og har en litt annen vinkel på røret ut som fører til en knekk på slangen etter. Fulgte med ny pumpe når jeg kjøpte bilen så er bare å sette på. et par bilder fra montering: da er det bare å vente på at koed skal få ut fingern så jeg får delene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå