Gå til innhold

JonEldaR`s E34 M5, Solgt og vraket av ny eier...

Share

Anbefalte innlegg

hvordan går det her? lagt igjenn litt gummi?

joda, her går d unna:p har ikkje fått lagt igjen nåkka gummi enda, må nesten vente t i har kjørt den meir inn :) får bare holdt på me bilen i helgene, ellers er jeg i krsund :?

alt ser vertfall bra ut så langt, så blir nok ikkje lenge t i får ha bilen på eu-godkjenning igjen.. må bare få ut nåkka møbla fra garasja mi her i krsund så d blir plass til bilen :P

kossn går det me prosjektet ditt da? ferdig du sikkert? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, nei bli vel aldri ferdig.. men bruke bilen stortsett hver dag.

er vel sant d ja, livsprosjekt alle sa bilan :P litt av sjarmen me d d 8)

blir vel ikke så alt for lenge til d bli skilt på min au.. må bare få tid til å gjøre klart alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

da får jeg endelig tid til å teste litt M5 igjen i helga :D har nå kjøpt meg nytt batteri da det gamle er ødelagt etter en lengre tid uten strøm. Fann også den nye vannpumpa jeg trodde jeg hadde rotet vekk, så får byttet den i helga med det samme =) blir sikkert ikke skilt før den 1. juli, er vel da det blir hall årsavgift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, man må bare elske s38 lyden asså, må være herlig med nyoverhalt motor. Har du orginal m5 eksos?

blir ikke lei av den lyden nei :) eksosen er orginal bortsett fra bakpotta.. den er jeg ikke sikker på, men den ser ut til å ha vært skiftet da forrige eier har gjort en dårlig sveisejobb i skjøten der:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du har fått til bilen nå. kan tenke meg det var godt å høre motoren gå orntlig etter all jobbingen! :D hvordan ble responsen i den etter du monterte lettere svinghjul og bedre clutch?

selv har jeg satt min på bukker å begynt og demontere litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du har fått til bilen nå. kan tenke meg det var godt å høre motoren gå orntlig etter all jobbingen! :D hvordan ble responsen i den etter du monterte lettere svinghjul og bedre clutch?

selv har jeg satt min på bukker å begynt og demontere litt ;)

mildt sagt god følelse at det fungerer ja :) responsen ble rett og slett helt rå, klarer ikke la være å mellomgasse når jeg girer ned lengre me den lyden :P dette anbefales sterkt :D

er også veldig fornøyd med clutchen, meget tight og fin :wink:

eneste som irriterer litt er raslingen fra utløserlageret som jeg fikk etter bytting.. liker ikke sånne lyder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

eg bruker 5w-40 castrol magnatec på min.

tror nok det er litt hysteri ang, 10w-60 på ALLE ///m motorer, mener og ha lest at den egentlig bare er på smøretabellen til e39 m5 og ///m modeller etter den.

men så er det jo 1 milliard meninger osv rundt dette hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg bruker 5w-40 castrol magnatec på min.

tror nok det er litt hysteri ang, 10w-60 på ALLE ///m motorer, mener og ha lest at den egentlig bare er på smøretabellen til e39 m5 og ///m modeller etter den.

men så er det jo 1 milliard meninger osv rundt dette hehe

sant så sant, vil bare barnet mitt sitt beste :P blir vel sikkert til at jeg bruker 10w-60 på min fortsatt da det ikke var oljen som forårsaket rådebanken. Bare den er bra for motoren på lang sikt. Lurer bare på om det hadde vært bedre med 5w-40 da denne er tynnere. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det kommet en liten feil også:/ var ute å kjørte en tur og merket plutselig at det ristet litt, som om dekka var i ubalanse.. når jeg stoppet merket jeg at d røyk fra ene hjulet og luktet svidd brems:p så bremsekalyppern min på høyre side fremme har hengt seg opp litt:/ noen som har vært borti dette før?

er det noen måte å få fikset dette på eller spøker det for ny calypper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...