JonEldaR Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Noen få bilder fra vårtreffet til GS 2011: Premieutdelingen! Gjemt bak en annen premiebil, nydelig E30! Pokalen min var et nydelig treff, sykt mange fine og råe BMWer! Kommer flere bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Gratulerer med pokal, meget pen M5 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 nydelig m5. Men syns den skulle vert grå nederst. Fikk du pris for beste orginale bil på en ombygd m5?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 mener å huske at denne bilen er orginal... edit: så nå at den var ombygd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Står på 1. side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 takk for d har planer om lakkering på bilen ja, så når jeg kommer så langt så blir fangerne grå bilen er ombygd i 2005, sa fra når en dommer var borte med bilen at den var ombygd.. men det gikk sikkert på orginalt utseende for det den er registrert som den premien da de hadde vel fort funnet ut på GS at den var ombygd om di lurte på d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Da har endelig Eisenmann Race potta mi ankommet tok bare 2mnd får se om jeg får montert den på mandag er spent på lyden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Den blir nokk gromm Pen bil foresten, men synest som fleire her att du skulle hatt de går skille nede runt bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Den blir nokk gromm Pen bil foresten, men synest som fleire her att du skulle hatt de går skille nede runt bilen Takk for det, skal bli grå nederst etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 kan ikke si jeg er direkte imponert over kvaliteten på arbeidet di gjør på Eisenmann.. rørene som jeg skal skjøte er skjeve og heller mot hverandre så det blir ikke morro å montere dette! ikke er sveisingen noe spesiellt fin heller litt skuffet når det koster så mye... men får håpe lyden veier opp for det inntrykket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Om det ser så dårlig ut ville jeg klagd, for når man betaler såpass som det eisenmann koster forventer man jo (som du selv sier) en (i allefall tilnærmet) plettfritt finish. Nå venter vi på lydklipp/filmklipp med litt god s38 lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Om det ser så dårlig ut ville jeg klagd, for når man betalersåpass som det eisenmann koster forventer man jo (som du selv sier) en (i allefall tilnærmet) plettfritt finish. Nå venter vi på lydklipp/filmklipp med litt god s38 lyd skulle gjerne klagd ja, men det tar så lang tid å få levert at det er vel ikke vits:p får vel bare gjøre et tappert forsøk på å tilpasse den Lydklipp kommer når jeg har fått montert ja! blir vel over helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Tenkte jeg skulle legge ved et bilde her av rørene jeg skal skjøte.. 2mm klaring mellom rørene pluss at de har ulik lengde og skråer mot hverandre.. ikke hva jeg forventet av eisenmann... blir nødt til å kappe litt og sveise selv for å fikse dette.. legger også ved et bilde av den nye ekspansjonstanken jeg har kjøpt contra den gamle: litt forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Rekker nok ikke å få montert potta før om 2-3 uker, så får legge ut et par bilder imens istedet.. kjøpte nytt kamera i dag, så måtte bare teste et par bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 eisenmann kunne godt levert med lydgaranti på s38'n..den er bare helt RÅ!!! gled deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå