mbrothe Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 Da er endelig stort sett allt baki trekkt og klart, eneste som mangler nå er ei list helt innerst og signalkabelen som går mellom monoblokkene. Skulle vise seg å bli en utfordring å få tak i, men nå har jeg blitt låvt av iceaudio's forhandler i Trondheim (superstyling) at kabelen er på vei, mener jeg har bestillt den tre ganger og de roter like jævlig hver gang Så nå venter jeg i spenning. Siste KX'en er også på vei. Får ta neon bilder å legge ut når alt er på plass
-Anders- Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Spillern din er syk og? min leverte jeg inn igår pga nettopp det samme som deg! Går visst på garantien siden spillern er så og si ny. Apline spiller. Cd`er hopper ved den minste ujevnhet i veien! -Har ikke peiling på hvor mye det koster å få tillaget sånne dørtrekk på et bilstereoverksted?
mbrothe Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 Har ikke peiling på hvor mye det koster å få tillaget sånne dørtrekk på et bilstereoverksted? Send en PM til Michael, "nautiluz" her på forumet Vet han har det travelt om dagen men kan sikkert gi deg en pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå