jcvold Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 har hatt problemer med at bilen har lekket olje,og har sett at del lekker ut fra toppen av oljefilteret. kan det være at det er noen pakninger der som er gåene? er ikke lenge sida jeg skifta filter.
Superbeetle Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Kan godt være en O-ring som er gåen! Det er vel 3stk tilsammen på lokket.. Men iallefall den store rundt lokket pleier å følge med filtrene..
jcvold Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 kjøpte nytt filter i dag,skal skifte i morgen. kosta kun 60 kroner hos BMW , hva koster et filter til M52 i Norge?
ingard Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Skulle vel ikke være så langt unna 100,- Samme som filter til m50..
jcvold Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Skrevet Juli 4, 2007 går det an å skifte oljefilter uten å skifte olje? eller vil det renne ut masse olje når jeg skrur av lokket??
jcvold Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 nå eg fillteret skifta. o-ringen var hel, men bytta alle delene som var med,og nå lekker den ikke mer.håper det holder seg sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå