knut_olestad Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Her er et eksempel på skilt jeg har laga på fresen, dette er i syrefast med ca 0.6 mm dybde på logo og tekst. Grunnen til at det er speilvendt er at det skal inn i ei støpeform. Noe dårlig kvalitet på bilde (møkkamobil) Men uansett, denne jobben tar ca et kvarter å sette opp og ca 45 minutter å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Når sant sies, måtte jeg bøte med downlight's i taket på kjøkkene hannes i bytte for disse. Veit ikke hvilken type fres han bruker, men programmet trur jeg han tokk vare på. han snakka også om at det var lite gunstig å ta på seg å lage flere for andre pga. timesprisen det tar å lage de, kommer oppi par hundre kroner stk. men er det noen som vil ha så kan det sikkert la seg gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 nydelig detalj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Ja er vel mye jobb å skulle programere manuelt så program for dette blir vel et must om enn skulle fått gjort dette selv når enn har tilgang på cnc styrte fresemaskiner. Fint var det iallfall . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå