frossi Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 Har et iDrive display med Navi Pro. Lurer på om det er en enkel måte å skru av "hjelpeskjermen" til høyre, slik at eksempelvis radio/cd dekker hele skjermen? Finner ikke en beskrivelse av dette i instruksjonsbok. Mvh Frode 04; 530d E60
Saltkjelen Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 Etter det jeg har fått med meg er ikke dette mulig. Det er kun mulig når TV'en er på og når du er på hovedmenyen i iDrive.
frossi Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 Takk for tilbakemeldingene. Jeg regner nok med at det var slik... Synes egentlig det er litt unødvendig å ha denne hjelpeskjermen hele tiden. Men, men ! Takk uansett. Frode
Saltkjelen Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Takk for tilbakemeldingene.Jeg regner nok med at det var slik... Synes egentlig det er litt unødvendig å ha denne hjelpeskjermen hele tiden. Men, men ! Takk uansett. Frode Hmm.. Ja. Tanken bak det er at du kan ha på navigasjonen samtidig som du gjør andre ting. Som f.eks radio, instillinger osv.
frossi Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 Hehe - ja som du sier - en god tanke... men da skjønner jeg ikke helt poenget med at det er et menyvalg som gir deg valget om å skru av hjelpeskjerm .... dette medfører bare at hjelpeskjermen blir sort .. hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå