Haug530D Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Her er en liten Diy til å skifte Handbrekk på E39. Først tar du av belgen, den er klipset i bakkant så du tar bare forsiktig tak i den der og river den opp. Så vrenger du den over handbrekken og fjerner stripsen som er der, nå kan du ta av hele belgen. Nå er turen kommet til handbrekken og her er det bare rå handmakt som gjelder, du tar og vrir den litt frem og tilbake mens du drar i den (Obs lett å få vannblemmer ) hvis du driter i å få den hel av kan du sikkert bare ta ett lite sagblad å lage ett snitt i den. Når den er av er det knotten sin tur, denne sitter med mothaker inni der så denne må du ødelegge, jeg brukte skjærefil til den jobben å skjærte den i tusen biter, men vær forsiktig med fjæren som er under der. Nå skal den nye knotten på, bruk en tykk avis og slå den på med en hammer, men her bør du også være forsiktig, hele det staget som den står på løsnet i nedre kant hos meg, greidde heldigvis å fikse det uten å ta av hele dritten. Beklager at jeg ikke har tatt bilder underveis, men jeg var mest opptatt med å få av dritten, hehe
Haug530D Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 fikk av handtaket, noen som vet hvordan jeg får ut den knotten man trykker på?
Haug530D Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 fikk av handtaket, noen som vet hvordan jeg får ut den knotten man trykker på? siterer meg selv her, fikk det til, måtte bare sage den knotten i tusen biter den nye slo jeg på plass, hadde en tykk avis og hammer, den er knall. Her er ett bilde av resultatet:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå