Tom Thorsø Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 veldig strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenss Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Strøkent! Likte veldig godt fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Awsome seter Og bil Har du fått noen til å trekke de? eller var de sånn da den ble kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Setene var ihvertfall slik når jeg kjøpte den. Om dette er noe som er originalt vet ikke jeg. Fint er det ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Gratulerer med månedens bil! virkelig flott M3! du har vært heldig med fargen, kledde bilen sabla bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Si ifra når du skal selge! Drømmebil dette Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Si ifra når du skal selge! Drømmebil dette Nydelig! Kan selge i dag jeg. Bare pengesummen er bra nok.. Du har jo en fin E46 som jeg kan bytte med ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løsengen Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Gratulerer med månedens bil.. Så den sto på esso på skreia for en stund siden, så helt dønn strøken ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubez Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Gratis med måndens bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbogtr Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 den hva jo konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 2 månders bilen.. den må virkelig være fin da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 hehe... Det hender Gunnar ikke har tid til å legge inn en ny månedens bil, og jeg tror ikke han har så flusst med utvalg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Kom igjen da folkens, send inn bilene deres sånn at vi får ny Månedens bil snart Maze sin M3 har jo vært det siden juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 hehe, send inn vogna de da Dr_S hvis ikke kan jo jeg sikkert melde meg på bare jeg trenger noen ordentlige bilder og en bil som funker kan jo sikkert foreslå Richie85 sin og evt vogna til Steffan da! fin den og! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Nei, tror nok ikke min er godkjent i staben her inne dessverre. Du stiller nok sterkere der, 2mMy Så DU må sende inn NÅ =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå