kjevid Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Har en 325ic som er vond i viljen, den går så jævelig fort varm, kommer nesten opp på rødmerkingen. Spørsmålet er da, hva er galt med den? Den lekker ikke vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Termostaten, kanskje? eller viften(om det skjer priært når du står i ro?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjevid Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Er ikke viften som er ødelagt, det er når jeg kjører at den stiger, stopper jeg så stopper nålen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 syntes det er litt rart at den går varm i værtfall i det du kjører sikker på at du ikke går ut ifra tempraturnåla da?... eller har du sjekket om den blir varm.. kan jo være no gærent med føleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Mye luft i systemet?? Kan være skikkelig vrient å få ut all luften i kjølesystemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 koker biln??? vist alt virker normalt så er d temp givern som er gåen. ohm den! 17-23grader=2290-2700 ohm 77-83=290-364ohm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phoenix Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Kan være termostat som foreslått lengre ned.. men høres mistenkelig ut som at toppakninga di er gått.. hadde akkurat samme symptom på min, og det var pakninga.. Vann i oljen eller hvit eksos kan være tegn på at pakninga har tatt kvelden. Men selv om at det ikke er det, kan pakninga fortsatt være def.. For å være sikker kan du kompresjonsteste sylinderne, kjøp en tester (biltema 189,-) og sjekk alle sylinderne. Har du mindre komp på noen sylindrer så er det nok pakninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå