Hans Thomas Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 For noen uker siden satt jeg på effektanlegg på min E36 sedan, og det var 2x 76mm på hver side bak, altså 4 endestusser. Problemet da var at det ble usymmetrisk bak i og med at det bare var hull på den ene siden på diffuseren (M3 diffuser). Men jeg har lyst til å dekke/tette igjen dette hullet slik at det ikke syntes, og evt. lakkere over fordi endestussene går fint under denne listen slik at jeg ikke trenger den. Slik at det ikke blir noen hull og det blir helt likt bak. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan bruke, gjøre? Eller går det ann å kjøpe en M3 diffuser uten hull? TAKKER på forhånd på alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Skjær ut hull til pottene på andre siden! Må jo være det som blir finest? Kan jo ikke ha pottene under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 merkelig potte du har da siden den går under diffuseren. Trodde disse ble levert uten utskjæring faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Skjær ut hull til pottene på andre siden! Må jo være det som blir finest? Kan jo ikke ha pottene under Problemet er at den boksen syntes på venstre siden, det er ingen boks på høyre siden. Og da blir det ujevnt om man ser fra avstand. Det er Supertsport effektanleggg duplex. Fra Gs bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 merkelig potte du har da siden den går under diffuseren. Trodde disse ble levert uten utskjæring faktisk.. Nei den er ikke så merkelig EGENTLIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 da kan du bare sparkle igjen da eller kjøpe ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 da kan du bare sparkle igjen da eller kjøpe ny. Men jeg finner ingen uten ferdig utskjært?? Hvor får man tak i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Noen som vet? Setter veldig pris på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 bump? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Tror ikke du får kjøpt denne uten ferdig utskjæring.. Tror bare du får den ferdig tilpasset enklel eller dobbel endestuss samt med og uten hengerfesteløsning.. Men se nå heller å løft potta de opp så den passer inni diffuseren, må jo se helt banalt ut å ha den hengende under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Problemet er at den boksen syntes på venstre siden, det er ingen boks på høyre siden. Og da blir det ujevnt om man ser fra avstand. Hva mener du med boks? Er det potta/lyddemperen du mener? Hvis det er det, så er det bare å lakkere det som syns sort (hvis den ikke er det fra før da..). Jeg gjorde det på Eisenmann potta mi, da den blanke rustfrie potta dominerte utsende veldig. Ser kun to deilige 70mm Eisenmann enderør bak der nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Tror ikke du får kjøpt denne uten ferdig utskjæring..Tror bare du får den ferdig tilpasset enklel eller dobbel endestuss samt med og uten hengerfesteløsning.. Men se nå heller å løft potta de opp så den passer inni diffuseren, må jo se helt banalt ut å ha den hengende under Ok. Får ikke heist den lenger opp! og nei det ser ikke banalt ut hehe.. Men skal prøve som steffan C sa å lakkere det sort, for den er chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Et alternativ er jo å få tak i en plate som Eisenmann har på sitt 4 rørs system på høyre side. Legger ved et bilde av en bil som har denne løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 OT: T.A.S, den sorte du posta her, viser at du MÅ ha 4 rørs Eisenmann system på din E60 etterhvert! Rett å slett grisepent.... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 OT: T.A.S, den sorte du posta her, viser at du MÅ ha 4 rørs Eisenmann system på din E60 etterhvert! Rett å slett grisepent.... . EDIT: Jeg har istede sendt deg en PM, så slipper vi å ødelegge denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå