Gå til innhold

M3 diffuser uten hull til eksosen?

Share

Anbefalte innlegg

For noen uker siden satt jeg på effektanlegg på min E36 sedan, og det var 2x 76mm på hver side bak, altså 4 endestusser. Problemet da var at det ble usymmetrisk bak i og med at det bare var hull på den ene siden på diffuseren (M3 diffuser). Men jeg har lyst til å dekke/tette igjen dette hullet slik at det ikke syntes, og evt. lakkere over fordi endestussene går fint under denne listen slik at jeg ikke trenger den. Slik at det ikke blir noen hull og det blir helt likt bak.

Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan bruke, gjøre?

Eller går det ann å kjøpe en M3 diffuser uten hull?

TAKKER på forhånd på alle svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjær ut hull til pottene på andre siden! Må jo være det som blir finest? Kan jo ikke ha pottene under :shock:

Problemet er at den boksen syntes på venstre siden, det er ingen boks på høyre siden. Og da blir det ujevnt om man ser fra avstand.

Det er Supertsport effektanleggg duplex. Fra Gs bildeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du får kjøpt denne uten ferdig utskjæring..

Tror bare du får den ferdig tilpasset enklel eller dobbel endestuss samt med og uten hengerfesteløsning..

Men se nå heller å løft potta de opp så den passer inni diffuseren, må jo se helt banalt ut å ha den hengende under :shock::?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at den boksen syntes på venstre siden, det er ingen boks på høyre siden. Og da blir det ujevnt om man ser fra avstand.

Hva mener du med boks? Er det potta/lyddemperen du mener?

Hvis det er det, så er det bare å lakkere det som syns sort (hvis den ikke er det fra før da..).

Jeg gjorde det på Eisenmann potta mi, da den blanke rustfrie potta dominerte utsende veldig. Ser kun to deilige 70mm Eisenmann enderør bak der nå 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du får kjøpt denne uten ferdig utskjæring..

Tror bare du får den ferdig tilpasset enklel eller dobbel endestuss samt med og uten hengerfesteløsning..

Men se nå heller å løft potta de opp så den passer inni diffuseren, må jo se helt banalt ut å ha den hengende under :shock::?

Ok. Får ikke heist den lenger opp! og nei det ser ikke banalt ut :P

hehe.. Men skal prøve som steffan C sa å lakkere det sort, for den er chrome

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: T.A.S, den sorte du posta her, viser at du MÅ ha 4 rørs Eisenmann system på din E60 etterhvert! Rett å slett grisepent.... 8) .

EDIT: Jeg har istede sendt deg en PM, så slipper vi å ødelegge denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...