iverseo Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Har sett på et pr stk, men km er tett oppunder 250.000. Har dette noe å si? Kom med plusser og minuser. Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Har sett på et pr stk, men km er tett oppunder 250.000.Har dette noe å si? Kom med plusser og minuser. Mvh Ole http://www.autopower.se/begagnatguiden/e36/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 En bil med 250km kan være vel så bra som en med 150km, bare vedlikeholdet har vært bra. Og for all del, bruk LANG tid på å finne den riktige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Ja, sjekk grundig ut hvor godt vedlikeholdt den er. Med en km standen ville jeg tatt en NAF test. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 Tusen takk:) Da er jeg litt klokere ved bilkjøpet. 325 begynner å bli noe rimelig nå ser jeg.. Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Sjekk spesielt opphenget rundt traversen.. Der er det lett det blir karosseribrudd ved herjekjøring.. JÆVLI viktig å sjekke dette, du kan jo tenke litt på hvor mye det koster der når opphenget ryker.. Sjekk også toppfestene for støtdempere bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Drit i NAF-test, NAF kan ikke BMW. Ta den heller på et verksted som kan bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå