hillmar Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg får justert bakruta så den ligger riktig på bakluke? nå ligger den skjevt på og den tetter ikke rundt hele... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 den er vel limt fast ?` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 den er vel limt fast ?` Hvis ikke bakruten kan åpnes for seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 Det jeg mente var den øverste delen av bakluka som kan åpnes separat på e39 touring... Denne ligger skjevt på resten av luka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgedenhellige Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 hallo.hvis du åpner glassluka så ser du der hvor hengslene går inn under den svarte plasten.Vipp løs plasten på begge sider så ser du 2 muttere på hver side,løsne disse så kan du justere glasset ditt.Nederst,helt ute på begge sider der hvor glasset ligger mot hoved luka står det to gummibuffere som også kan justere glasset ut og inn,vipp av gummien så er det skruer innenfor som kan justeres,men pass på,disse bruker å ruste fast så spray på med rustløser først.Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå